Ook al zou het zo zijn, de scheids geeft je toch ook geen 2 min. als je mis gooit. Probeer respect af te dwingen, dan krijg je er ook iets voor terug. Oftewel iedereen maakt fouten, en dat mag toch ook.
Ik vind zelf dat een scheidsrechter helemaal geen fout mag maken, maar als het gebeurt probeer dit dan te accepteren, hij doet het echt niet expres, zo dwing meer respect af en heeft zo iedereen een leuke dag/avond. Ik weet het sommige zijn om niet erover naar huis te schrijven, maar neem deze als een korreltje zout speel je eigen spelletje, dan kun je nog steeds winnen, zeker jullie. Ik heb jullie al een keer gefloten, een leuk team, waar kwaliteit in zit, jullie hebben geen gezeur nodig. Succes verder, en Bob is gek
Kan ver meegaan met je uitspraken maar het laatst vind ik te persoonlijk en zou je zelf ook meer inlevingsvermogen in kunnen leggen. Je weet dat sommige menen mensen bij het horen van het fluitje anders worden en overfanatiek, is niet goed te praten maar vloeken vind ik erg persoonlijk en beledigend vooral als je iemand prive niet kent. Dus laat die uitspraak voor tijdens de wedstrijd en praat het daarna lekker uit, ga je heel anders naar huis en hoef je hier niet iemand zwart te maken.
Met andere woorden, niet echt echt een heldendaad…
Nr. 5 is trouwens veel gekker…! Maar kom je de volgende keer dat je ons fluit nog wel achter… Stel je even voor dan zou ik zeggen. Ik heb nr. 10.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?