regio D wk 15

• nr 5

Tonegido - HVBS.Hvbs gaat weer als team de punten pakken.

Kras/Volendam 3 - LHV.Volendam met hars niet te kloppen.

Lotus - Hercules 2.Lotus neemt afstand van de degradatie zone.

ARC - UDSV 2.Arc gaat een puntje pakken.

SDS '99 - van Rooyen/VVW.Geen probleem voor Vvw

vandenBerg/WeHaVe - Zaanstreek.We have houd de stijgende lijn vast.

Fijne week allemaal en laat de verassingen maar komen.

• Henkes

Tonegido - HVBS.> iedereen heeft genoeg ansen gehad om uittelopen op de eerste plek. Hvbs geeft niets meer weg en wint hier dus gewoon.

Kras/Volendam 3 - LHV.Winst volendam

Lotus - Hercules 2. Gelijkspelletje

ARC - UDSV 2. Udsv wil (mag) geen kampioen worden en verliezen gewoon.

SDS '99 - van Rooyen/VVW. Het is over en uit voor sds, ze kunnen vrijuit spelen en zorgen voor een verrassing??

vandenBerg/WeHaVe - Zaanstreek. Gelijkspel.

Suc6 iedereen. (heeft iemand alle uitslagen al goed gehad?)

• Rammer

Tonegido - HVBS => HVBS op winst nu het hele team weer compleet is…

Volendam 3 - LHV => Volendam hneeft nog wat goed te maken dus winst voor de oranjes

Lotus - Hercules 2 => Lotus heeft de smaak te pakken maar helaas hier verliezen ze.

ARC - UDSV 2 => ARC op winst UDSV wil geen kampioen worden…

SDS'99 - vanRooijen => vanRooijen wint en houdt het spannend bovenin.

WeHaVe - Zaanstreek => WeHaVe komt op stoom en pakken ook hier de punten..

Volgens mij heb ik deze allemaal goed……

Ook iedereen succes gewenst, groeten de Rammer.

• maakthetuit

Ik weet niet, maar UD kan ook helemaal nier promoveren, want het 1e degradeerd naar de hoofdklasse, dus misschien willen ze wel, maar ze mogen niet

• nr 5

Je hebt 2 hoofdklasse,ruimte zat om te ballen op 2 uur rijden vanaf Utrecht!!!

• Rammer

Nou mij maakt het niet uit hoor :) maar volgens mij wil er niemand promoveren want als er punten te halen zijn laten we ze allemaal liggen..

• nr 12

Tonegido - HVBS. Hvbs gaat WeHaVe een dienst bewijzen en winnen van Tonegido.

Kras/Volendam 3 - LHV. Volendam houdt de punten in paling city.

Lotus - Hercules 2. Zal een spannende wedstrijd worden waarin Lotus aan het langste eind gaat trekken.

ARC - UDSV 2. UDSV herstelt zich van punten verlies afgelopen weekend en gaat twee punten pakken.

SDS '99 - van Rooyen/VVW. Sorry om te zeggen, leuke oefenpot voor VVW, punten gaan naar wervershoof

vandenBerg/WeHaVe - Zaanstreek. Als We HaVe hun koppie erbij houden kunnen ze twee belangrijke punten gaan pakken komend weekend. Zoniet, duur punt verlies.

Groeten nr 12

• nr 5

Doen we nr 12,jullie hebben dat afgelopen zondag al gedaan voor ons.

Bij ons was het afgelopen zaterdag en soap tegen Arc,constant 2 min straffen en directe rode kaarten tegen 1x 2 min voor arc in een sportieve leuke pot.

Scheidsrechter die op de vuist wou gaan met mensen en de bond in zou schakelen omdat zijn presteren gefilmd was en iemand een opmerking maakte dat de beelden naar de bond gestuurd zou worden.

Wat ik persoonlijk jammer vind altijd van dit soort voor vallen dat je er niks mee kunt en maar moet accepteren zoals het is,had liever gezien dat alles op papier gezet werd door het koppel en dat er een zaak van gemaakt zou worden en je bij de bond kan aan tonen dat het niet altijd aan de handballers ligt maar ook aan een kinderachtig koppel die bewust tegen je zijn en er alles aan doen om je te laten verliezen.

Maar niet getreurd het is zo wel een leuke en spannende competitie aan het worden onderin en bovenin!!!

• Henkes

Nr. 5 bovenin wordt het niet meer spannend, iedereen heeft de kans gehad om uit te lopen….

Hvbs geeft nu niets meer weg.

Beetje zwak van je om het koppel de schuld te geven, had toch wel wat meer van je verwacht…

• Rammer

Ja het koppel vulde elkaar goed aan..