uitslagen regio C heren ronde 14

• Nou moe !

DWS-HWC - 24-23

Weer een ouderwetse derby in Schiedam.

Waar in de thuiswedstrijd HWC nog aan het langste eind trok, was het ditmaal DWS dat als overwinnaar uit het veld stapte.

En volledig terecht ook, ondanks een aantal geblesseerde spelers (slecht 2 wisselspelers op de bank), wist DWS na zo'n tien minuten HWC op achterstand te zetten en dit bleef de gehele wedstrijd zo.

DWS heeft wederom als team gespeeld, en kon in de spannende slotfase nog eenmaal aanzetten en de kampioenskandidaat van zich af schudden.

Ik denk dat ook L-3 dit met mij mee eens moet zijn, toch Rich ?

• Lachende 3e

Van DWS een puike wedstrijd en verdient gewonnen.

Rick zou zeggen: “geen moment in gevaar geweest”.

VAN HARTE (was het ook gelukt zonder mijn stimulerende teksten)?

Van HWC, ondanks de geblesseerden, een bedroevende prestatie.

Ga jullie schamen en volgende keer heel wat goed te maken.

De mannen in het “zwart” redelijk.

Wel nog wat aandacht voor (aan) lopen.

• keepertje78

jonge jonge,typisch een gefrustreerde fan of speler. unitas lag inderdaad meer op de grond, alleen jammer dat dat ook daadwerkelijk kwam door het domme verdedigen van saturnus. 15 minuten voor tijd raakte deze jongens het spoor bijster en raakte zij zichzelf een beetje kwijt. dit resulteerde in grove overtredingen, rode kaarten en 2 minuten voor staurnus. tja en als je dan ook nog eens aan armen gaat hangen en mensen neerlegt als ze in de break zijn is het vrij dom om daar de heren scheidsrechters de schuld van te geven. Helaas maar unitas was dit keer gewoon iets slimmer dan de domme krachten uit leiden!!!!!!