uitslagen regio C heren ronde 14

• Nr13

saturnus 72 - northa 28-21 voor de mannen uit ridderkerk + de 3de helft gewonnen :-) sorry handbal kenners van het prikbord maar het boeren handbal gaf de doorslag zoals jullie ons spelletje noemen ;-) saturnus geen moment ik de problemen geweest….

• b harry

Ja goed he. Is de juf ook weer een beetje tevreden. Twee weken geleden uit eigen mond horen zeggen dat ze er mee kapt met dit materiaal. (ZOU ER NOOIT aan begonnen zijn. red.)

Komen de statistieken ook nog op de site Juffie nu we eens gewonnen hebben?

WAHAHAHahaha

• Nr13

ons juffie is idd weer tevreden… En als je alleen maar onzin kan posten kan je niks posten…;-)

• de juf

hahaha nou de juf is blij met de overwinning maar vind het nog steeds jammer dat er zoveel geblesseerde zijn en dat saturnus 72 nog steeds niet met het eigen team heeft kunnen spelen.

enne ik denk niet dat jij het helemaal goed gevolgd hebt de discussie met stoppen de juf stopt niet zomaar.

maar wel 2 punten en wij komen terug

• JJ

Jammer b harry, vorige keer had je de discussie verloren en nu weer. Je zou toch zeggen dat een ezel zich geen tweede keer aan dezelfde steen zou stoten. Blijkbaar bezit dit dier dan toch een beter stel hersenen…

• b harry

Het gaat niet om het verliezen van een discussie maar als de Juf niet durft te zeggen/schrijven wat zij op een verloren zaterdagavond zei, ik meen na een wederom verloren wedstrijd tegen Unitas of Saturnus, getuigd dit niet van een eerlijke manier van communiceren.

Derhalve zeg/schrijf gewoon wat er direkt na die wedstrijd gezegd is, dan heb je pas ballen.

Maar ja de naam zegt het al, de meeste juffen zijn achterbaks……..

Enne over compleet zijn gesproken, ga er maar rustig vanuit dat meerdere teams in deze overschatte klasse problemen hebben met blessures etc.

Ik denk niet dat Saturnus 72 gek veel meer punten zou hebben.

• Nr13

als jij voortaan is luister wat er gezegt word dan weet je ook waar het wel over ging wat wat ze zei had totaal geen betrekking op ons maar op een ander team wat ze binnen onze vereniging trainde ;-) maarjah voorlopig zijn wij even uit de zorgen en staan we 2 punten los op naar de volgende pot :-)

• het medium

gaat het hier nou om uitslagen of om elkaar een beetje af te zeiken

open dan een andere topic

• Hazewind

ik heb nog wel uitslag. Kreeg ik van de tweede helft saturnus unitas. Wat een drama. Ik heb helemaal nix met leiden maar de mannen (als je ze zo mag noemen) van unitas hebben 30 minuten lang kermend op de grond gelegen. Echt een aanfluiting van de scheidsen dat ze dat niet in de gaten hadden. Unitas 7 pingels, saturnus 0. Unitas wint met 3 verschil (terwijl ze er in de tweede helft nog 4 achter stonden) dat dan weer wel…

• b harry

Wat mij betreft absoluut geen afzeik topic maar als men de waarheid niet hardop durft te zeggen/schrijven, krijg je dit soort reakties. Mbt een ander team kan ik alleen maar zeggen dat de namen die de juf heeft geuit niet op het wedstrijdformulier van enig ander team uit Ridderkerk voorkomt.

Maar ja de waarheid is hard enne voor je mening uitkomen moet je ook durven in een breder verband.

Zal er verder geen woorden meer aan vuil maken.