@Rammer
Ik heb (klein?) scheurtje in de aanhechting van mijn onderbuik. Dit is gekomen met voetbal of handbal, weet het niet precies. Hiervoor moet ik een paar weken rust houden, dus ik zou midden december misschien weer kunnen ballen.
Maar ik zou tot de winterstop handballen en daarna zou ik alles op het hardlopen gooien (train voor de halve marathon van Egmond 10 januari, de 30 kilometer van Schoorl 7 februai, en het uiteindelijke doel: de marathon london 26 april).
Dus dat het seizoen erop zit klinkt veel zwaarder als dat het werkelijk is, want 7 december zou ik zowiezo mijn laatste wedstrijd spelen van dit seizoen.
Maar aangezien ik nu geblesseerd ben zit ik er zwaar over na te denken om in Januari (mits 100% hersteld van deze blessure) misschien toch nog een wedstrijdje te gaan handballen, al komt dit qua datums niet goed uit.
Of misschien dat ik December nog wedstrijdje mee kan pakken, even kijken wat wijsheid is, en natuurlijk: wat het lichaam toe laat. Niet zometeen nog ff kwartiertje mee willen doen en dan de hele tyfuszooi afscheuren haha. Dan ben ik verder van huis.
Voor de rest gaat Kras/Volendam 3 zo keihard winnen dit weekend, daar lusten de honden geen pap van!