Voorspellingen regioklasse week 6!

• ploppie

Denk dat het iets gecompliceerder ligt, of is het echt zo eenvoudig bij de Mickey Mouse bond?

Overigens zie ik Volendam thuis, met hars, wel winnen van Lotus. Maar dat ligt natuurlijk voor een groot deel aan de activiteiten van de mannen op zaterdagavond…

• Rammer

Wat een rare regel zeg, maar goed als het echt zo makkelijk is dan kan ik me voorstellen als je gebesseerde spelers hebt dat je zegt dat je geen team bij elkaar kan krijgen maar ik vind het belachelijk dat hij dan gewoon overgespeeld moet worden..

Maar goed als ze de volgende keer dan maar wel komen..

• nr 5

Goedemorgen, aanvoerders van de competitie,

Zoals jullie weten ben ik er zaterdag niet bij en zoals het er nu uitziet marco ook niet.

Het blok van 1,95 wordt verandert in 1,82..

Maar 1 voordeel hun spelers zijn niet groot dus daar heb je geen nadeel van.

En ik verwacht dat jullie de ongeslagen status nog even laten voort duren want als broekkies in deze klasse verbazen we heel wat teams..

Dus zet hem op jongens en bezorg mij een x-tra goed weekend door de aankomende concurent op afstand te blijven houden..

Ohja en nog iemand die de klappen op gaat vangen want ik kan dat ook niet (heb nog steeds last van m'n nek en zit onder de blauwe plekken)

Succes and kick some ass (vertaling in het nederlands => succes en schop wat kont)

De groeten van de Rammer

• Rammer

Bedankt, PIK !!!

• Rammer

Hey ploppie hoe is het met gianni is hij uitgeschakeld voor de rest van het seizoen of blijkt het allemaal mee te vallen??

• absinthe

denk dat lotus dik de bietenbrug op gaat.

volendam heeft nog een appel te schillen met lotus.

vooral met die cirkelloper

Snuitert schreef:

>

> HVBS - Zaanstreek punten

> blijven in Spakenburg!

> Hercules 2 - Tonegido Hercules

> op winst

> Kras/Volendam 3 - Lotus Volendam winst en

> word een leuke pot denk ik.

> LHV - SDS '99 LHV kan zich niet

> permiteren om te verliezen maar tegen deze ploeg moet je wel

> vol aan de bak, kunnen ze wel dus winst voor de leusdenaren.

> UDSV 2 - vandenBerg/WeHaVe We have gaat

> aan de bak deze week op de training en gaan winnen!

> van Rooyen/VVW - ARC VVW trekt aan het

> langste eind op conditie denk ik.

>

> Succes mannen!

• ploppie

Geen idee wat er precies met hem aan de hand is. Hij was aan het trainen voor de marathon van Londen en had last van zijn lies. Denk dat het daar mee te maken heeft. In ieder geval lijkt het behoorlijk tegen te zitten.

• nr 5

zo heeft elk team wel een kanjer die af en toe niet wil,kan of op vakantie gaat midden in het seizoen!!!

Veel plezier Rammer en zuup er maar 1 van ons.

• nr 5

Ben benieuwd Ab vertel,tegen ons kwamen ze heel lief en rustig over!!!

• Rammer

Ja ik neem er wel van ieder apart wel één dat vind ik persoonlijker..

Hahahaha