regio d week 3

• Gianni

Wij gaan winnen, dat zowiezo.

Niet promoveren hoor, moeten we weer zo ver.

• ploppie

Ik heb geen idee van het niveau, dus wacht ik nog een paar weken met mijn uitspraken.

• Nr 5

doe effe een voorspelling mannen voor deze week

• ploppie

Volendam wint. Zoiets? Waar speel jij eigenlijk?

• coco2208

ARC - HVBS : Wordt wederom een overwinning bijgeschreven in het plakboek van HVBS

Kras/Volendam 3 - van Rooyen/VVW : Snelheid/conditie van van Rooyen/ VVW geeft de doorslag in deze wedstrijd

Lotus- UDSV 2 : Weet nog vrij weinig van beide ploegen, ga voor een gelijkspel

SDS '99- Hercules 2 : SDS sukkelt met de vorm dus Hercules

Tonegido - Zaanstreek : Tonegido thuis is voor ieder ploeg moeilijk, dus Tonegido

vandenBerg/WeHaVe- LHV : LHV heeft een wat voorzichtige start maar de ploeg begint langzaam te draaien.

• Bob

Zeg Coco, bedankt voor het vertrouwen, wordt zeker in het plakboek meegenomen.

Jullie gaan ook zeker punten pakken, komt helemaal goed.

• Nr 5

Word een dik plakboek dit jaar voor jullie Bob,ben je een beetje fit voor zaterdag of ga je een weekje overslaan en laat je het over aan de mannen van gemiddeld 1.95 mtr?

• nr.2

He heren,

Hebben jullie wel genoeg lijm voor jullie plakboek. Dit stuit gewoon op beginners geluk!

Jullie kunnen mij niet vertellen dat jullie met dat boerenkoolhandbal gelijk kunnen doorstromen naar de hoofdklasse.

succes a.s. zaterdag

• Bob

Ik zit nog in twijfel nr 5.

Ik heb gisteren wel aardig getraind, maar het blijft uitkijken.

Jullie suc6 morgen

• Bob

Boerenkool handbal?

Inmiddels is het toch al wel boerenkool met een lekker sjuutje en een stukje worst.

We verwachten niet dat het dit jaar gaat lukken, maar je weet het niet, de worst hangt aan de finish

Jullie ook suc6.

Wel handbal jij nr 2?