regio d week 3

• Nr 5

ARC - HVBS 18-30 (walk over)

Kras/Volendam 3 - van Rooyen/VVW 24-27 (Nico Admiraal 2.11 mtr op de cirkel altijd lastig)

Lotus- UDSV 2 26-20 (als lotus wakker is)

SDS '99- Hercules 2 22-25

Tonegido - Zaanstreek 26-24 (Tonegido voordeel van de thuisfluiters die wedstrijden voor ze winnen)

vandenBerg/WeHaVe- LHV 25-30 (geen probleem voor leusdenaren,ego's bij we have te groot voor de belangrijke wedstrijden)

Ik hoor het wel mannen wat jullie ervan vinden.

• ploppie

Volgens mij speelt hij niet op de cirkel, en ik zie Volendam nog wel winnen thuis…

• 5 nr

cirkel hoek opbouw op de bank tribune het blijft een reus die je niet tegenover je wilt hebben in de sporthal.

Maar plop ga je nog wat voorspellen en voor welke club speel jij?

wat heeft volendam 3 van het weekend gedaan weet jij dat,zag je naam in het praathuisje staan

we horen het wel

• Bob

ARC - HVBS (We hopen op winst)

Kras/Volendam 3 - van Rooyen/VVW –> winst van Rooyen

Lotus- UDSV 2 –> winst Lotus

SDS '99- Hercules 2 –> punten worden gedeeld.

Tonegido - Zaanstreek –> winst Tonegido

vandenBerg/WeHaVe- LHV –> winst LHV

• ploppie

Volendam heeft niet gespeeld omdat er geen scheidsrechter was volgens mij. Meer weet ik er ook niet van. Welke clubs spelen jullie dan?

• Nr 5

Bob bij hvbs en waar ik speel mag bob (kont) meester niet weten,moet hij maar raden want hij kent mij wel!!!!!

maar waar speel jij dan?

• absinthe

plop is volgens mij 2,19 en weegt ongeveer een goeie 116 kg

leuk om te verdedigen. toch!!!!!!!!

kras volendam wint overigens wel 28-19

• absinthe

ploppie rules. samen met de grote vedette gianni gaat volendam dit jaar voor t nodige spektakel zorgen. denk dat ze mee gaan doen om de prijzen. hoofdklasse!!!!!!!!!!!! nee daar zitten ze niet op te wachten.

• ploppie

NEE!!! Niet promoveren Gaartje! Dan begin ik een 4e team…

• Nr 5

Volendam zal niet promoveren dus je hoeft je geen zorgen te maken plop.

Gooi eens wat voorspellingen op de site!!!