regioklasse B. Voorspelling ronde 2

• HandballerxXx

denk dat het allemaal nog niet zo duidelijk is wie de titelkandidaten zijn.

maar geef v&l een goeie kans ligt eraan hoe de instelling is.

en carlos tnt bedankt voor het compliment van ons afgelopen weekend.

• Jean United

Is de instelling van V&L dan zo slecht??

Ik denk dat er dit jaar meerdere ploegen zijn die voor de titel strijden (bv. Reehorst, CAD2M, snelwiek, , net zoals elk jaar in deze klasse. Na de eerste helft van de competitie kunnen we denk ik pas een èchte balans opmaken.

• LBS

Blerick - Swift: Swift moet het hebben van de aanval en niet van de verdediging, blerick nogal fysiek. Word spannende pot, maar punten voor blerick.

Jupiter - Reehorst: Jupiter is gebrand om het verlies van afgelopen weekend goed te maken. Punten voor jupiter.

White demons - V&L: Het enige probleem voor V&L zou het spelen zonder hars kunnen zijn. Maar winst is voor V&L

ASV udi - UGHV: UGHV heeft totaal niks te zoeken in de regioklasse. Spelen zeer slecht handbal. udi wint met gemak.

CAD2M - Loreal 2: CAD2M loopt momenteel lekker en loreal begind nou ook lekker te spelen. Word een mooie pot, denk gelijk spel.

Snelwiek-VHC: denk VHC, maar het blijft een twijfel geval.

• arnhem1

Blerick - Swift Helmond 19-24

Jupiter - Reehorst 27-21

White Demons 2 - V&L 2 22-26

ASV UDI - UGHV 32-22

CAD2M - Loreal 2 26-24

Snelwiek - VHC 21-20

• larry bird

jean united.

ik vind jou opvallend rustig op dit forum mis je je vrouwlijke tegenhanger jeanette soms

• Jean United

Larry Bird meldt zich in de wandelgangen…!!:D

Sorry heren (en eventuele dames!)..jullie verwachten natuurlijk van mij weer van deze mooie anekdotes en logboeken van de gespeelde wedstrijden.

Maar ik ben de verloren strijd van vorig jaar misschien nog niet te boven…ik weet het niet. Alleen denk ik dat het team dit jaar uitgebalanceerder is dan afgelopen seizoen, maar ik durf nog geen uitgebreide voorspellingen te doen zonder eerst iedereen gezien te hebben.

Aangezien ik zelf dit seizoen ook niet meer fulltime speel, waag ik mij er ook niet meer aan..mijn excuses!

Kan ik het stokje misschien overdragen..

en ps. ik mis Jeanette idd wel..

• HandballerxXx

ja vorig jaar jean.

zoals ik hoorde hoe het ging op de training en dag ervoor stappen met hele team enzevoorts.

• Jean United

Laten we dan ook maar even eerlijk zijn. Vorig seizoen kwam de helft van het team 1x in de week bij elkaar om een uurtje te voetballen en verder speelde we gwn onze wedstrijdjes in het weekend met wat aanvulling van spelers die bij 1 minder speelden.

Er werd voor de wedstrijd op stap gegaan..dat klopt..maar er werden ook voor de wedstrijd al enkele goudgele rakkers genuttigd!! Dus al met al..gewoon plezier hebben en we zien wel waar het schip strand..

Dit jaar zijn we misschien iets serieuzer..we hebben ook helaas een aantal spelers verloren of zijn gaan minderen…dus al met al..hebben deze recreanten het Bruine Anjer ui de Gewassen Piemel nog aardig lastig gemaakt!

Fijn speelweekend!