regioklasse B. Voorspelling ronde 2

• HandballerxXx

Blerick - Swift: denk dat het een zware wedstrijd word met fysiek geweld maar denk dat swift nipt de punten mee naar huis neemt.

Jupiter - Reehorst: reehorst is met een goede reeks bezig maar jupiter moet winnen willen ze aansluiting behouden bij top naar verlies op swift. word een spannende wedstrijd met nipte winst voor reehorst 2 verschil.

White demons - V&L: denk niet dat het problemen voor V&L gaat opleveren als ze een goeie instelling hebben anders verliezen ze tegen het ervaren team van white demons. 4 verschil V&L.

ASV udi - UGHV: precies UGHV heeft hier niks te zoeken en der gaan maar weinig mensen winnen bij udi thuis makkelijke winst udi tussen 5 a 10 verschil.

CAD2M - Loreal 2: denk moeilijke wedstrijd voor Loreal 2 maar CAD2M trekt toch aan het laatste eind. 3 verschil.

Snelwiek-VHC: duidelijk dus VHC 7 verschil.

• Ventje

Ronde 2 wordt vandaag en gisteren gespeeld dus ik denk dat je ronde 3 bedoelt??

• G09

Voorspelling ronde 3:

Blerick - Swift:

Blerick wint nipt.

Jupiter - Reehorst:

Jupiter zal niet al te veel moeite hebben met reehorst, 2 punten blijven in Eersel.

White Demons - V&L:

V&L veels te sterk voor de Demons.

Udi - Ughv:

Udi zal zonder al te veel moeite ughv met wederom 0 punten naar huis sturen.

Regioteam Cad2M - Loreal:

Regioteam houdt de punten in eigen huis.

Snelwiek - VHC:

VHC zal ruim gaan winnen.

• Jean United

Ventje is aan het opletten!!

Let je in het veld ook wel goed op…gezien het verlies tegen Blerick afgelopen weekend?

• bartek#9

Naja bij deze dan mijn voorspelling voor komende week:

Blerick - Swift

Swift wint deze pot met puntje of 5 verschil

Jupiter - Reehorst

Bij deze ploeg kan het kwartje 2 kanten opvallen, reehorst die verrassend koploper is tegen jupiter… ik denk dat het thuisvoordeel jupiter de punten brengt.

White demons - V&L ..

Ik zie liever white demons winnen maar denk dat v&l de puntjes meeneemt naar geleen

UDI - Ughv

udi wint zonder veel problemen

Cadm2 - Loreal 2

Verwacht dat Cadm2 wint pntje of 4 verschil

Snelwiek - VHC

Lijkt mij helemaal nog niet zo duidelijk handballer xXx… vhc heeft nog niet veel laten zien dit seizoen, verwacht dat snelwiek hier wint

• Kwe Ni

Blerick - Swift Helmond

Na de toch wel verrassende winst van afgelopen weekend loopt Blerick nu al onterecht naast de schoenen en verliest nipt.

Jupiter - Reehorst

Reehorst is goed begonnen maar wordt overschat. Leuke wedstrijd maar Jupiter wint gewoon met 3 verschil.

White Demons 2 - V&L 2

V&L wint nipt maar zonder veel moeite.

ASV UDI - UGHV

UGHV nu al de gedoodverfde degradatiekandidaat (sorry maar het is zo), UDI met 2 vingers in de neus.

CAD2M - Loreal 2

CAD2M wint ivm thuisvoordeel.

Snelwiek - VHC

Spannende pot, punten worden gedeeld.

• Ventje

Hey Jean, met mijn mond ben ik altijd scherp. Maar ik moet bekennen afgelopen weekend hebben we het erg laten liggen. Vooral de 2de helft een belabberde fase gehad…. Eerlijkheids halve moet ik wel zeggen dat het spel van blerick stevig maar correct was! Dus geen houthak praktijken en dat mag ook gemeld worden…

Circelloper blijft het slim spelen door voordat hij de bal ontvangt 1 pas in de circel te zetten verdediger komt zodoende ook mee in de cirkel, scheids let op verdediger en dus 4 penalty's achter elkaar.

Laten we maar hopen dat we net als AZ gaan spelen, 1ste wedstrijd slecht, 2de wedstrijd beter spel maar nog net niet. En daarna alles winst…… ;-)

Voorspellingen:

Swift

Jupiter

V&L

Udi

Cad team

VHC met vlag en wimpel! (moet wel positief blijven :-S)

• Nr. 5

Blerick - Swift Helmond

Blerick gaat winnen van de jongens uit Helmond! 2/3 punten verschil.

Jupiter - Reehorst

Jupiter met gemak! 5/6 punten vershil

White Demons 2 - V&L 2

V&L wint in een spannende pot! 1/2 punten verschil.

ASV UDI - UGHV

UDI gaat dik winnen thuis 7/8 punten vershil.

CAD2M - Loreal 2

Spannend, punten worden verdeeld

Snelwiek - VHC

VHC gaat de 1e 2 punten pakken nipt met 1/2 verschil

• CARLOS TNT

Samenvatting swift-jupiter: swift was scherper, sneller en verdedigend minder slecht dan ons. zelfs met scheidsrechters mee, lees 7 minuten 6 tegen 4 meer binnekrijgen dan scoren. terechte winst, en goed dat wij ons goed stoten.

Blerick - Swift: Swift speelt fris, aanvallend een zeer goede ploeg verdedigend wel zwak. winst voor swift. met 1 verschil

Jupiter - Reehorst: Jupiter heeft na een hopelijke goede trainingsweek, de arrogantie opgeborgen en weer de mouwen opgestroopt.

8 verschil voor jupiter

White demons - V&L: White demons haalt hier 1 punt.

ASV udi - UGHV:

Udi maakt er een feestje van

CAD2M - Loreal 2: Cad wint 3 verschil

Snelwiek-VHC: Vhc is nog niet de ploeg die ze kunnen zijn. de stukjes passen nog niet in elkaar, ieder 1 punt.

• UDI 11

Blerick - Swift Helmond

Blerick laat het nu thuis liggen. 3 goals verschil voor Helmond

Jupiter - Reehorst

Gelijkspel

White Demons 2 - V&L 2

V&L wint

ASV UDI - UGHV

UDI gaat thuis de punten pakken..

CAD2M - Loreal 2

Cad2m laat het liggen. 4 goals verschil voor Loreal

Snelwiek - VHC

VHC blijft in een dipje zitten. verlies met 3 goals.