mag deze scheidsrechters fluiten?? help wie weet het antwoord

• laros1983

Oh nee wij zijn zeker geen lieverdjes dat zul je mij ook zeker niet horen zeggen.

En jawel je hoort mij wel zeggen dat jullie hard spelen.

En nee we hebben zeker niet slecht gespeeld voor het spelersmateriaal dat we bij ons hadden.

Dit wil niet zeggen dat we niet een aantal bepalende spelers nog wel miste.

Ik weet overigens niet of we met deze spelers erbij beter gespeeld hadden maarja dat zullen we ook nooit weten.

IIG waren wij zeer tevreden met de overwinning en hebben we nu toch al van 2 sterke ploegen gewonnen. Gazellen 2 en Hastu. Dus kan ook niet zeggen dat we slecht gestart zijn.

• pimdim

Wordt keeper of ga korfballen. De scheidsrechters moeten maar optreden en zolang dat niet gebeurd mag alles toch????

Wat maakt het verder uit hoe goed jullie spelen. Wordt je kampioen en blijf je lekker weer een jaartje in de 1e klasse handballen, of zijn de ambities bijgesteld??

• eeuwige handballer

en daarbij wij hebben niet een sterk team allemaal jonge spelers die moeten groeien.

wordt wel een mooi team zitten leuke handballers bij en zeg nou eerliujk jongens van 18 die hard handballen tegen oudere spelers??/

• laros1983

Of onze ambitie's bijgesteld zijn, Ja en nee.

Er zijn er nog steeds een aantal die niet de hele dag kwijt willen zijn met handballen door ver weg te moeten spelen.

Dus of we promoveren of niet als we kampioen worden is nu nog niet bekend.

Als de berichten kloppen die er vernomen zijn in de wandelgangen over een regioklasse met ploegen uit gelderland en overijssel zullen we zeker promoveren.

Komen we in regioklasse B te spelen dan weet ik dat niet. Als het aan mij had gelegen waren we dit seizoen al regioklasse gaan spelen, dus dat zal volgend seizoen voor mij niet anders zijn.

En ja Gazellen had wel een aantal jonge spelers bij zich maar ook genoeg meer ervaren spelers dus ga nu niet doen of jullie een team hebben als bijvoorbeeld swift arnhem 2 waarbij nagenoeg het hele team bestaat uit jonkies.

Daarbij hadden wij ook geen hele oude ploeg bij ons,