Azijnpissers

• markske105

jij hebt het begrepen….jij mag mee in het karretje…

• Foeks

Zonder te zeggen dat ik een allesweter ben denk ik toch wel iets van het spelletje te kunnen begrijpen (4 jaar eerstedivisie en 1 jaar eredivisie gespeeld). Overigens ambieer ik geen functie bij het NHV en heb die ook nooit vervuld.

Overigens hoor je mij niet beweren dat alles nu goed gaat maar ik heb wat moeite met de ongenuanceerde manier van reageren. Zeggen dat het slecht is kunnen we allemaal maar wat doen we er zelf aan?

Zo ook met de laatste opmerking “gewoon schoon schip maken” kan ik niet zo veel mee. Iedereen de laan uitsturen is natuurlijk erg makkelijk (en soms erg aantrekkelijk dat geef ik toe) maar wat dan. Ga jij dan de kar trekken? Waarschijnlijk niet hè want dan ben jij degene waar op gemopperd gaat worden.

Dus nogmaals (en dan hou ik er echt mee op): natuurlijk mag er kritiek zijn en moet er zelfs kritiek zijn en ik denk dat veel van die kritiek misschien ook wel terecht is maar beperk je wel tot constructieve, opbouwende kritiek en kom met oplossingen en ga zelf iets doen voor het handbal in Nederland met je goeie ideeën.

• roosje

Er is mij iets geleerd:

Als je het ergens niet mee eens bent, moet je deel gaan uitmaken van die commissie en proberen het beleid hiervan te beinvloeden op basis van overtuigingskracht en argumenten.

Zo niet, dan staan de beste stuurlui aan wal of op het prikbord.

• markske105

ze zullen mij dan toch echt moeten vragen want jezelf zomaar aanmelden is ‘not done’ bij het Handbal Verbond; dan komen interessante posities in gevaar vanwege familiale banden of reeds een heel lang luizenleventje bij de bond; als je wordt gevraagd, kun je meteen vanaf het begin wat ‘eisen/afspraken’ stellen zodat iedereen weet welk vlees ze in de kuip halen..maar dat zal voor mij altijd een droom blijven!!!!