Azijnpissers

• Foeks

Tjonge jonge wat een gevarieerd forum is dit toch: lekker kankeren op alle bondscoaches van het NHV, lekker kankeren op alle bestuurders van het NHV en lekker blijven “zieken” richting MHV over het harsverbod.Het is nu toch wel duidelijd dat MHV dit ook niet wil. Accepteer dus de situatie en hou er nu eindelijk eens over op.

Bondscoaches doen het volgens mij nooit goed want er kunnen nu eenmaal maar een beperkt aantal spelers in vertegenwoordigende elftallen spelen en de rest is gefrustreerd vanwege het niet selecteren. Selecties zijn altijd discutabel maar discussieer dan op inhoud en niet op de persoon. Ook bondscoaches zijn beperkt in hun middelen.

Het is ook heel makkelijk om de bestuurders van het NHV een veeg uit de pan te geven. Dat doet men dan ook graag en veelvuldig, waarbij ook een aantal zaken best terecht zal zijn maar aan keuzes zitten meestal voordelen en nadelen. We zijn erg goed in het opsommen van de nadelen.

Zoals ook ongetwijfeld hier het geval zal zijn wordt er het hardst gekankerd door personen die zelf “geen ene @!#$” voor wat voor vereniging dan ook doen dan alleen maar met zichzelf bezig zijn en ongenuanceerde kritiek te leveren. Iedereen die zelf actief is (bijv. op bestuurlijk vlak) weet nl. dat ieder “voordeel zijn nadeel hep” en v.v.

Kritiek leveren is dus prima maar doe dit wel genuanceerd en probeer ook constructief zelf naar oplossingen te zoeken.

Veel forums sneuvelen overigens door ongenuanceerd gekanker en het zou jammer zijn als dit forum om die reden zou verdwijnen.

Laten we ons dus bijvoorbeeld bezighouden met voorspellingen, bespiegelingen etc………….

• Seeg

Helemaal mee eens!

• Schippie

Terechte opmerking!!

• esther

mee eens,

maar uhh elftallen:S??

• GS

esther schreef:

>

> mee eens,

> maar uhh elftallen:S??

Dit is dus azijnpissen! En laat ik nu de laatste zijn!

• markske105

't is heeeeeeeeel moeilijk om over de laatste pakweg 25 jaar postieve geluiden over het NHV en/of hun bondscoaches te vermelden….sla er de geschiedenis op na en je zult verbaasd staan….vind je het gek dat er dan zo gereageerd wordt?….zeven ton naar de mallemoer helpen, tja…..bij iedere andere handbalbond was het bestuur in al zijn hoedanigheid de laan uit geknikkerd….hier wordt dergelijk wanbeleid verdoezeld en beginnen we vrolijk opnieuw….buiten een vijfde plaats op het WK in 2005 van de dames kan ik me wel nog herinneren dat de dames A-ploeg ergens eind jaren 70 op eigen kracht van de B naar de A-groep (Jan Alma) promoveerde….de herenploeg hield in 1979 tijdens een zwaar B-toernooi in Spanje de B-status vast….alles met beperkte middelen maar met een enorme gedrevenheid….TOEN WAS HANDBAL IN NEDERLAND NOG LEUK OM NAAR TE KIJKEN….

• Foeks

Ja en in ‘74 en ’78 stonden we ook nog wel eens in een WK-voetbalfinale en ik keek ook liever naar Willem van Hangemen dan nu naar Marc van Bommel of Clarence Seedorf.

Kortom: vroeger was alles beter maar dat mag je pas zeggen als je tachtig bent…..

• jopiedewit

ik denk dat foeks een functie heeft bij nhv of op een functie uit is……het kan ook zijn dat hij nog heel erg jong is en niet kan beoordelen of alles vroeguh beter was. maar ondanks alles heb jij wel een beetje gelijk foeks we moeten niet zo zeiken, maar ikzelf wil dat ook niet maar vertel mij eens iets wat wel goed is gegaan de laatste 10 jaar, kijk dat is nou de reden dat er altijd wordt afgegeven over dit soort onderwerpen, omdat het ook gewoon @!#$ gaat bij en met nhv en dan reken ik dan ook alles bij papendal met mama moniek en opa sjors……..maar ik wacht af wat voor positieve dingen jij kan vermelden

• markske105

ik word volgende week 57, dus dat schiet aardig op….ben al bijna vijftig jaar bij handbal betrokken, dus volgens mezelf weet ik wel waar ik over praat….geef nou gewoon toe dat er al jaren alleen door een paar enkelingen wat plannen worden gesmeed waar ze allereerst zelf beter van worden….clubs die het water tot de lippen staat, kunnen de pot op…..als ze iets van het NHV gedaan willen krijgen moet er fors voor betaald worden…..heel veel wordt verdoezeld, de ene en de andere hand wassen elkaar…….Jan Tuik en Ton van Linder hebben daar bijv. ook hun prima baantjes bij IHF en EHF aan te danken….de volgende lichting staat al klaar om deze beide heren op te volgen zonder daadwerkelijk iets voor HEEL HANDBALLEND NEDERLAND betekend te hebben….nu wachten ons weer een aantal snode plannen: het EK-kwalificatietoernooi, de deelname aan OS 2012 en 2016…..

• gewoon toeschouwer

Veel forums sneuvelen overigens door ongenuanceerd gekanker en het zou jammer zijn als dit forum om die reden zou verdwijnen.

Laten we ons dus bijvoorbeeld bezighouden met voorspellingen, bespiegelingen etc………….

De wens is misschien wel de vader van de gedachte…………..

Maar ik dacht dat het een discussieforum was. Vraag de webmaster of hij een voorspellingenforum aan wil maken. Ik kan me overigens voor 100% bij Markske en Jopiedewit aansluiten. Als je het handbal werkelijk naar een hoger peil wil brengen dan moet je beginnen met een grote schoonmaak. En dan begin je bij de al jaren falende top. ( Een trap maak je schoon door boven aan te beginnen)