Competitievervalsing!!

• kieka

jopiedewit schreef:

>

> ik weet niet waar jij die wijsheid vandaan heb met alleen SEW

> er waren 7 tegen 2 voor en 1 geen mening goed samen overleg

> noemt men dat en het is zeker wel competitie vervalsing

> doelsaldo telt nu niet meer de meiden vannhellas spelen tegen

> hellas niet mee en tegen de andere wel hetzelfde geld t voor

> jessie kramer en laura vd heyden zo kunnen wel doorgaan het

> is een belachelijke situatie……………………lang leve

> sjors en kornuiten

Hoezo wijsheid, ik schreef dat ik het uit de krant lees…..maar dan snap ik nog steeds niet waar je zo bang voor bent, ik denk dat het goed is op deze manier, maar dan vanuit het oogpunt dat je het Nederlandshandbal Europees op een hoger niveau tilt.

• Norrit

Waar ik dus niet over uit kan is dat dit team haar wedstrijden door de week af gaat werken. Dus door de week een keer naar Papendal. Ik zou er niet blij mee zijn, mede door het feit dat deze wedstrijden alleen nut hebben voor de dames van Papendal zelf, alle andere teams hebben hier geen voordeel aan. Je zal maar werken naast je handballeven…

• Jean United

Wat een bullshit!

Laten we even zeggen dat er in principe een nieuwe vereniging gesticht wordt..en dat de drie onafhankelijke clubs al een offer brengen door een hele historie aan Eredivisie weg te gooien om het handbal in Nederland op een hoger plan te tillen..

Wat heeft het dan voor zin om als top- en talententeam ergens in de 1e klasse je omhoog te werken..denk dat dan ook ècht veel spelers erachter gaan staan om er 5 jaar over te doen om zich in de harsloze competities omhoog te knallen..

Topteam en talententeam zullen 2 onafhankelijk teams zijn, die onafhankelijk van elkaar zullen trainen..selecties worden ver vantevoren bekend gemaakt bij de bond en er is dus geen sprake van competitievervalsing..er maken immers 3 clubs ruimte voor 2 plekken..

Kijk naar de samenwerking nu met alle clubs en het papendalteam..kijk bijvoorbeeld naar de samenwerking van Tachos met de ploegen in hun regio…die spelen ook het hele seizoen zowel bij Tachos als bij hun eigen club (regioklasse)…wil je op een hoger niveau komen als land, want de hele opzet van het team is de Olympische spelen van 2028..dan zal iedereen een offer moeten brengen…ook de zeikers boven in Nederland..met dat gezeik dat je als 2e team niet verder mag promoveren..blijkbaar ben je niet goed genoeg om in de eredivisie te handballen, anders speelde je wel bij 1 en was dat gezeik niet nodig…ben je wel goed genoeg, dan wordt het tijd dat je naar een andere club gaat…

Conclusie: zinloos gezeik met waardeloos onderbouwde meningen..

Respect voor Niks!

• Deksels

Van elke (nieuwe of oude) vereniging mag er maar één ploeg in de ere-divisie…

Maar jammer dat er (misschien) helemaal geen topteam komt hoor! Ook ik hoop op een spec. doorbraak voor onze sport, betr. publiciteit en middelen.