Competitievervalsing!!

• 2740

Maar een van de twee zal nog maar twee punten nodig hebben om kampioen te worden, en dan volgt de onderlinge wedstrijd. Ben eens eerlijk.

En geloof ik best dat sporters altijd willen winnen, maar dat is vaak niet het enige belang dat telt, helaas.

• Deksels

Hola Ohla! Stel je staat als speler op het punt om volgende seizoen naar het topteam te gaan. Denk jij dat zo'n speler nog voluit zal gaan om het topteam te verslaan? En zeker in bovengenoemde situaties?

Gewoon eerste divisie.. Kijk naar FIQAS Aalsmeer die spelen al jaren met vier a vijf junioren op dat niveau.. (En soms nog met meer..)

• fu yong hai

als dat topteam niet op eigen kracht van t talententeam kan winnen denk ik ook niet dat dr voor de eerste plek gespeeld wordt. ik vraag me af hoeveel van de mensen die over alles lopen te zeiken dr ook daawerkelijk wat mee te doen hebben.

• keigoed

ik denk vnl noorderlingen

• jopiedewit

ik weet niet waar jij die wijsheid vandaan heb met alleen SEW er waren 7 tegen 2 voor en 1 geen mening goed samen overleg noemt men dat en het is zeker wel competitie vervalsing doelsaldo telt nu niet meer de meiden vannhellas spelen tegen hellas niet mee en tegen de andere wel hetzelfde geld t voor jessie kramer en laura vd heyden zo kunnen wel doorgaan het is een belachelijke situatie……………………lang leve sjors en kornuiten

• schnit

Niet dat het er nog wat toe doet, maar met de stemming zit je toch niet helemaal goed, ben ik niet van je gewent………

• Deksels

Stel de drie beste meiden van he Ned team spelen bij VOC.. Wie heeft er dan voordeel bij? Is dan de wedstrijd tegen VOC van hetzelfde kaliber? Of zou VOC met die drie beste, in een verhouding tot zes veldspeelsters, meer kans hebben tegen het Ned-team.. En…waarom zouden ze dit in andere landen niet doen?

Het lijkt mij beter om dit geld voor bussen, etc etc. te gebruiken om buitenlandse ploegen hier naartoe te krijgen. Plus dat je om echt resulaat op langere termjn te krijgen, veel meer in de breedte moet gaan werken, dus bij de verenigingen.

Blijft ook nog staan of we in Nederland de kwaliteit van train(st)ers wel hebben om uiteindelijk een team te maken van deze (top) speelsters??

• jopiedewit

hoe was de stemming dan volgens jou, VOC Quintus Hellas SEW die waren zo al tegen ………..dus vertel mij maar eens wie er voor waren kan me niet voorstellen dat de rest voor waren als jij zo goed weet wat de stemming was ….vertel eens dan. k denk dat ik er zeker niet ver naast zit

• Ohla

Stop nu toch eens met dat gezeik. Natuurlijk ga je als talent ook tegen het topteam vol aan de bak. Je wil toch laten zien dat je in dat topteam thuis hoort…. En daarbij als je dat niet doet zul je waarschijnlijk het gehele talententeam niet redden. En inderdaad ik denk (en hoop) dat het topteam niet bij het laatste punt van het talententeam afhankelijk is….

Dus hou je aub eens bezig met dingen die van belang zijn en niet met het eeuwige vooraf gezeik over iets dat nog lang niet rond is……

• maha

Hardstikke goed dat ze er in Zuid Limburg werk van maken om het handbal naar een hoger niveau te tillen.

Maar als je keuzes maakt dan moet je de consequenties accepteren. Samenvoegen betekend dan plekjes verliezen.

Zoals al meerdere keren omschreven worden teams zoals Aalsmeer, Bevo, etc etc al jaren geremd door het, terecht, glazen plafond.

Laat het team spelen in een andere vereniging, qua naam etc maar trainen en spelen in de zelfde hal, en laat ze op eigen kracht de weg naar boven afleggen.