Auteur: Amsterdammertje (—.adsl-surfen.hetnet.nl)
Datum: 16-04-2008 16:20
MHV gewonnen bij CSV…………… dat lukt niet iedereen hoor.
Haro bijvoorbeeld…
Volgens mij gebeurt dat bij elke wedstrijd, je groet elkaar voor de wedstrijd, na de wedstrijd en geeft elkaar bij de Ctjes al een hand na afloop, lijkt mij dus niet meer als normaal. Nee, neem die paar MHV supporters die gewoon de Hurry-Up supporter een hand gaven en zeiden gefeliciteerd, dat heet sportief gedrag.
Ik heb niets gezegd over hars-gebruik. Het probleem van MHV vind ik gewoon de zelfverheerlijking waarmee deze ploeg in media (en hier) zich profileert.
Als het goed gaat is er alleen maar te lezen hoe goed het allemaal niet was, tot samba-handbal aan toe. Als het slecht gaat is het spontaan stil.
Verder heb ik ook niets gezegd over het publiek, schijnt in ieder geval een vrolijke boel daar te zijn in Mill.
Maar het zal wel zo zijn dat deze heren beter presteren als ze op de roze wolk zitten, opgehemeld door alles en iedereen.
Nee hoor, zelf als ze verloren hebben is de derde helft erg gezellig, ontspannen en POSITIEF. En volgens mij zijn er nu al verscheidene mensen uit Mill geweest die na deze flinke nederlaag hebben toe gegeven dat MHV niet goed speelde maar vooruit voor deze keer, nog één keer, MHV SPEELDE NIET GOED. 'Volgens mij heet dat positief gedrag blijf in goede en slechte tijden achter je club staan en blijf ze positief aanmoedigen.
Wel of geen HARS is wel een probleem Jord.
Immers als het einde van de wedstrijd in zicht is en de stand min of meer gelijk,
krijgen wij van de spannig klamme handjes en willen de ballen nog wel eens uit de vingers glippen (huizenhoog over) dan helpt een beetje hars hééél erg veel. Dit telt natuurlijk voor beide ploegen maar zij die het gewend zijn hebben het voordeel.
Vandaar de thuiswinst in o.a. Mill, Etten-Leur en Berkel Enschot.
En Norrit volgens mij is het: “oorverdovend stil”.
Gtz.
Ik heb ook niets gezegd over 3e helft en dat soort zaken. Ik heb wat gezegd over openbare uitlatingen, daar valt een kantine niet onder…
Maar wat heeft het voor zin, je kijkt nog door je roze bril. Want anders had je mijn vorige reactie niet zo beantwoord,. Je leest overduidelijk alleen woorden en niet de totale tekst. Succes met “je club”…
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?