5e ronde nacompetitie

• kieperkiller

wat een uitslag bij hercules-hurry-up….wie kan daar wat meer over vertellen?

was het hercules heren2,of 3

geen doelman.

of wat dan ook!ben benieuwd.

mhv had lastige avond,udsv moest en wilde nog een keer.

na 6-0 leek het een overloper te worden,maar het werdt toch nog een echte wedstrijd.

de te vele gemiste kansen,gaf udsv weer hoop.

maar de werklust in de verdediging,heeft mhv overeind gehouden.

met goede moed op naar hurry-up,om de nacompetitie te klaren…punt.

wedstrijd1.hurry-up-mhv.

na de trainings avond in rijswijk,nu weer een echte wedstrijd.

hurry-up moet,mhv mag,en wil.

geen onderonsjes…basta….

wedstrijd2.udsv-hercules.

moet gespeeld worden,maar udsv kan beter maar doorfeesten,na avondje ‘'patricks bar’'in het millse.

was gezellig mannen.

hercules komt waarschijnlijk met 2e of 3e,of zonder doelman of…….of wat dan ook.

• Tokkie

Iedereen behalve jelle!!

• FritZ

Zo die Tokkie hapt wel ernstig.

Op zich inderdaad aparte uitslag, maar het zou zo maar kunnen.

Dus killer, laat het vanavond maar zien… is dan de nacompetitie beslist ? Of?

• Norrit

Waar is het euforisme van MHV nu ???

Toch wel behoorlijk door het ijs gezakt gisteren…

• Tooske

Hoe groot en dik zal de plank voor de hoofden nu zijn??

En groot is de euforie??

Feit is gewoon dat MHV thuis goed speelt…. en uit een hele middelmatige ploeg is die dit seizoen bijna alle wedstrijden uit verloren heeft en zelfs bij vlaggen weggespeeld is door HANDBALLENDE teams.

Uit resultaten… verloren uit bij HA R&o, Hurry-Up, Bevo, Aalsmeer, Quintus, Hercules, Internos en… jawel…….!! zelfs Groene Ster!!

Gewonnen uit bij CSV was overigens wel erg knap!!!

Succes zaterdag tegen Hercules!!! Samen een lekker potje handballen zonder hars!!!

• Jord

Al voor aanvang van deze wedstrijd kon er van de zijde van het Hurry-up publiek tijdens het opkomen en omroepen van beide teams nog geen applausje af voor MHV. Gedurende de wedstrijd bleef men ook schreeuwen tegen de scheidsrechter voor vermeende overtredingen van MHV (opmerkingen als IINDRINGEN en LOPEN werden continu geroepen). Jammergenoeg gingen de scheidsrechters hierin mee, zodat de wedstrijd hierdoor een te hoge uitslag kreeg.

NOTE: Hurry-Up heeft wel zeer verdiend gewonnen, en MHV heeft slecht gespeeld.

vwb zaterdag. Als Mill in de harsloze zaal van Hercules net zo'n uitslag neer kan zetten als Hurry-Up. Dan moet Hurry-up UDSV nog maar eens met ongeveer 10 goals zien te verslaan. Ik heb mijn twijfels of dit zal lukken. Het gaat om de (doel)punten met of zonder hars.

Succes gewenst in jullie wedstrijd en hopelijk in een volgende ontmoeting een wat sportiever gedrag.

• johanna anneke

Vergeten de uitslag van MHV-Hurry Up van wat was het 37-21, toen hoorde niemand iets op het forum. Natuurlijk speelde MHV slecht gisteren, maar het was de toppartij 1 april van Hurry Up of niet. Maar ze weten het bij MHV het is de schuld van de hars.

• Pietjeprecies

Ik ben blij dat er wordt toegegeven dat MHV slecht was, maar om de scheidsrechters hierin te betrekken vind ik een beetje raar. De linkeropbouwer kwam constant met de schouder naar voren de dekking in en dat men dat wordt afgefloten voor indringen is niet zo raar. Daar komt bij dat Hurry up veel meer tijdstraffen gekregen heeft dan MHV. Wat ook niet meer dan terecht was trouwens.

En wat sportief gedrag betreft om Hurry up mannetjes te gaan noemen hier op het forum slaat natuurlijk ook nergens op. Dus dat komt van beide kanten. Laten we dan een voorbeeld nemen aan de ploegen na de wedstrijd die gewoon normaal en sportief elkaar de hand schudden en afscheid namen.

• Amsterdammertje

MHV gewonnen bij CSV…………… dat lukt niet iedereen hoor.

• Jord

Ik wil hiermee alleen maar reageren op de negatieve benadering t.o.v. MHV. Het niet spelen met hars wordt tot vervelens toe als reden voor de hoge positie van MHV erbijgehaald

IN MILL MAG NIET MET HARS GESPEELD WORDEN en daar kan MHV niets aan doen.

Echter in recente uitwedstrijden (met hars) weet MHV toch te winnen.

UDSV - TB Europe/MHV '81 26:35 (+9)

UDSV - Mannak/Hurry Up 32:36 (+4)

Mijn conclusie over de wedstrijd:

-MHV speelde onder zijn kunnen

-Hurry Up had een geweldige keeper

-Lekker volle hal (veel publiek)

-De scheidsrechters floten ondermaats (mijn mening, zelden in het voordeel van MHV))

-Hurry up verdiend gewonnen.

MHV zal natuurlijk toch gaan proberen om te promoveren

Zaterdagavond weten we meer.

SUCCES