koppositie nacompetitie...

• Lauwe

heb je ooit een tokkie gezien met een diploma?

• Vledder

Ik voel me vereerd om tot de meest irritante rechter kant te zijn uitgeroepen!

Heerlijk om te zien dat het huilen na de wedstrijd hier gewoon lekker verder gaat. Ik zou niet graag in de schoenen van jullie keepers hebben gestaan. Wat lieten jullie die in de stront zakken. De ballen hadden niet eens tijd om te zwabberen, aangezien er van zo dicht bij op goal werd geschoten. Wij zijn zeker in het voordeel dat wij zonder hars spelen zoals wij in het nadeel zijn wanneer er met hars wordt gespeeld.

Maar ons grootste voordeel is dit gehuil wat al meerder seizoen doorgaat. Fantastisch.

Ik zal de volgende wedstrijd wat liever zijn voor jullie als we uberhaupt op komen dagen. Mooi met 5-0 verliezen of was dat alleen bij de mini´s (waar je hebt leren handballen zonder hars)

• Een Prikbord lezer

Mooi gesproken Vledder.

• Amsterdammertje

En bij ons dan Kiekiek ????

• kieka

adammer waar zat je dan….

• Skijs

hoe kom je er bij dat er mensen van hurry-up op dit forum reageren??

• Tinus

Jullie zijn zeker in het nadeel met hars, want dan komt het werkelijke niveau boven drijven. Dan blijkt dat toch gewoon middelmatig te zijn.

• Amsterdammertje

Als je maar wint, dan krijg je immes 2 punten.

Helaas Kiekiek o.a. vanwege mijn rug kon ik zelf niet spelen en had bezigheden elders.

• kieka

en komend seizoen?