koppositie nacompetitie...

• johanna anneke

Prikbordlezer even het gastenboek van Hurry-Up lezen daar zeggen hun eigen supporters, een hele lijst excussen, nee gewoon slecht, vonden ze daar.

• WeReLd W0NdEr!!

Respectievelijk tegen UDSV 36 doelpunten maken met hars en zonder hars 37 tegen hurry up.. heeft niets te maken met hars maar met het verdedigen van de tegenpartij!! En de felheid van MHV deze wedstrijden

Hurry up kan beter als wat ze gisteravond hebben laten zien. En dat ze een nadeel hebben dat ze niet met hars mogen spelen dat is een ding dat zeker is, maar verdedigen kun je ook zonder hars.

Mag ik trouwens volgend seizoen bij jullie (lees hurry up)komen ballen wil ik wel nummer 23 ;)…………

Groeten

En alle ploegen succes in het verdere verloop van de nacompetitie

• Tinus

De wedstrijd tegen hurry up zou een incident kunnen zijn. Wellicht door onderschatting of gebrek aan inzet en zal mhv terecht hebben gewonnen. Ik spreek wel over een incident omdat hurry up in principe op elke plek een betere speler heeft staan.

Verder heeft het geen hars gebruik niet direct invloed op het verdedigen, indirect wel. Immers als je de hele wedstrijd met een skippybal moet spelen vreet dat aan je zelfvertrouwen en motivatie. Aspecten die ook belangrijk zijn in de dekking. In principe geen excuus, wel menseigen.

Biljarten zonder krijt, is te vergelijken met handbal zonder hars. Indien we als doorsnee snookeraar/biljarter tegen een topper zouden spelen zonder krijt zouden onze winstkansen stijgen omdat de topper simpelweg zijn spel niet kan spelen. Zo ook in het handbal, hars is onderdeel van deze sport.

mhv prima middenmoter in de 1e divisie, houden zo.

• Tokkie

MHV heeft in de normale competitie THUIS 2 verliespunten opgelopen..

UIT daarentegen 16!!!!! Er is geen enkele ploeg in de eerste divisie waar dat verschil zo enorm groot is… Beetje vreemd.. En als je dan bekijkt dat ze nu 3 thuiswedstrijden achter elkaar spelen van de 6!!!!!! Zijn ze in een enorm voordeel tegenover de rest.. Dat neemt niet weg dat ze bij UDSV goede zaken hebben gedaan.. Daar hoor je mij niet over.. Maar toch klopt het niet..

Ballen die sowieso 20/30 km per uur langzamer op doel komen (ALS ze al op doel komen) En keepers van de tegenpartij die niet bekend zijn met de zwabberballen die alle kanten opvliegen ipv dat ze gewoon rechtdoor gaan.. Het slaat allemaal nergens op… Het is en blijft oneerlijk.. 1e divisie niveau en dan zonder hars.. Dat dat nog kan tegenwoordig… :S Onbegrijpelijk!!!

Ik kan me gewoon niet voorstellen dat de mensen van MHV het leuk vinden om 3 keer in de week te trainen op deze manier.. BLEGH!!!!! En dan hebben ze ook nog de irritantste rechterkant van alle competities bijelkaar…

Ik kijk uit naar de return!!!!

• Tokkie

En daarbij… Dat er zoveel mensen komen kijken daar naar zulk verschrikkelijk slecht en lelijk “handbal” van beide kanten.. En dat elke keer weer..

• johanna anneke

Doet pijn hé zoveel publiek, en ze blijven komen met of zonder hars. Helaas is mijn huiskamer te klein anders mocht daar best gespeeld worden met hars, maar ga even met de gemeente Mill praten niemand die je tegen houdt. Prima middenmotor, dit jaar derde in de reguliere competitie en vorig jaar ook nacompetitie gespeeld, maar ik voel het al,mhv doet het weer prima en het gestook begint weer.

• Tokkie

Maar ga je nou eens afvragen WAAROM ze het zo goed doen… ;)

• johanna anneke

Nee, weet je het resultaat telt, weet jij nog hoe je aan je diploma komt.

• Een Prikbord lezer

De jalouzie viert weer hoogtij.

Ik heb echter een leuke avond gehad in het Millse. Leuk pot handbal en

later erg gezellig in de kantine.

Ga zo door en dan wordt het nog leuk in handbal nederland!!

• kieka

Mag allemaal wel zo wezen met het hars gebeuren maar dan vind ik het verschil nog erg groot, hurry up in mijn ogen altijd de betere in de 1e divisie ten opzichte van de rest…enne voor we mhv weer negatief gaan noemen hier, ik heb het met onze uitwedstrijd daar geweldig naar mijn zin gehad, van alle uitwedstrijden was dit de gezelligste op de tribune en in de kantine….