Regioklasse B heren... uitslagen ronde 21e voorspelling laatste ronde

• arnhem1

Gezien de degradtieregelingen van de laatste jaren heb je helemaal gelijk BMH. Normaal gesproken gaan er drie uit, omdat er ook drie kampioenen van onder bijkomen. Wij zijn gelukkig vrij gebleven van dit geheel, maar een bestuurslid van ons heeft mij in de loop van het seizoen al eens meegedeeld dat er ergens bij het NHV op een bondsvergadering was gezegd of meegedeeld (?) dat er dit jaar maar twee ploegen uit de regioklassen zouden degraderen. Bovendien, en daar hoor ik niemand over, zou het ook nog eens zo kunnen zijn dat de regioklassen opnieuw ingedeeld zouden kunnen worden op basis van waar de verenigingen vandaankomen, dus een loskoppeling van de afdelingen, mar wat daar van waar is weet ik niet.

• BMH

@arnhem1:

Voor ons (Blerick), maakt het gelukkig ook niks meer uit maar ben wel benieuwd wie er degradeerd. Reehorst ligt ons niet qua ploeg (we hebben 4 punten laten liggen dus dat zegt genoeg..).

Met het oog op komend seizoen zouden wij dus niet rouwig zijn indien zij eruit vliegen…

• ognib

er degraderen gewoon drie ploegen dus einde Reehorst en Wijnandia/Swift Helmond.

Loreal 2 of Zwartwit komt erbij

• De Stip

In de laatste speelronde durf ik geen uitslagen meer te voorspellen…

zowel bovenin 2 mooie potten (V&L, WS) als onderin een hele spannende pot (Swift H. tegen ons)… wij zijn compleet en gaan uiteraard voor de volle winst en als het lukt breken we dat hele Chinese restaurant af :)

Gelijkspel is voor ons niet voldoende, indien er 3 ploegen degraderen. We hebben het nadelige verschil van 1 doelpunt met Swift Helmond…dus wij MOETEN winnen…zij hebben genoeg aan een gelijkspel, als Reehorst verliest (wat ik hoop, gezien de afstand).

Succes allemaal dit weekend…en ik ben erg benieuwd!!

• UDI 11

Goedemiddag allemaal,

Hierbij dan mijn voorspelling voor het komende weekeinde

Gazellen V&L 25 32 (V & L Kampioen)

Udi Witte Ster 26 19 (Witte ster heeft nog nooit gewonnen bij ons)

Achilles VHC 18 24

Blerick Swift A 32 12 (na de degradatie van Swift geen motivatie meer)

Jupiter Reehorst 33 15 (geen kans voor Reehorst)

Swift H Wijnandia 28 29 (kies toch voor Wijnandia die erin blijven want die hebben tenminste een kantine)

• arnhem1

@stip

Als er twee uitgaan zijn jullie ook afhankelijk van het resultaat van Reehorst. laten we ervan uitgaan dat die verliezen is er voor jullie beide niets aan de hand

Mocht Reehorst winnen komen die op 16 punten, als jullie dan gelijk spelen komen jullie met zijn drietjes op 16 punten en dan volgt er volgens mij gewoon een beslissingsdriekamp. Mocht er na zo'n driekamp, of een andere beslissingswedstrijd, geen verschil zijn (gelijkspel bijv.) dan pas is het doelsldo uit de competitie beslissend.

Volgens mij zijn dit de regels.

Het beste kun je gewoon winnen, dan hoeft er niemand te rekenen.

• BMH

Mijn voorspellingen qua degradanten en kampioenschap:

Degradanten:

Swift Arnhem (zijn al gedegradeerd)

Reehorst (hebben het niet meer in eigen hand en winnen dus ook niet in Eersel, Jupiter wil goed afsluiten voor eigen publiek)

Wijnandia (kan niet opboksen tegen het met routiniers aangevulde team van Helmond)

Kampioenschap:

Witte Ster (wellicht nog niet dit weekend maar in beslissingswedstrijd zullen zij niet nog een keer in dezelfde fout vervallen)

• Supporter Gewassen Piemel

Bukkum:

Na rijp beraad met de supportersvereniging hebben we besloten dat er wel wat tegenover mag staan als jullie de enigszins aanwezige arrogantie van V&L2 de kop in weten te drukken en dus ons helpen op weg naar het kampioenschap. We hadden het graag zelf gedaan maar dat is helaas mislukt. We gaan ons best doen in Arnhem en als jullie weten te stunten brengen we persoonlijk 10 kratten bier naar Doetinchem :) Uit ervaring weten we hoe lastig winnen bij jullie is en we hopen dat V&L nu eens net (of dik natuurlijk) verliest.

Jullie hebben in ieder geval een eerdere “afstraffing” in Geleen goed te maken voor eigen publiek, Heel Veel SUC6

• Elle Wijsneus

Eigenlijk hè… hopen we zelf ook dat we verliezen… de manier waarop wij afgelopen seizoen beleefd hebben is eigenlijk te schandelijk voor woorden…

wedstrijd 1 t/m 4 met een trainer/coach die nooit bij wedstrijden was

wedstrijd 5 t/m 15 zonder trainer/coach

wedstrijd 16 t/m 21 met een trainer, zonder coach.

Verder

- zelden compleet getraind

- 1x in de week een maximale (handbal)trainingsarbeid van ca. 45 minuten

- gewoon de avond voor iedere wedstrijd helemaal naar de klote gaan.

Ik weet niet of het misplaatste arrogantie is, of gewoon een onvermogen van de rest van de ploegen. Kunnen wij er iets aan doen dat we het goed doen met minimale inspanning?

Maar goed… om het spannend te houden winnen zowel WS als wij.

En dan wil ik de beslissingswedstrijd best spelen (bijvoorbeeld in Valkenswaard bij VHC). Het zal een leuke wedstrijd worden waarbij de wraakgevoelens van WS bitterzoet zullen zijn. Maar heeft deze wraak zin?!?!

Grüße,

Elle Wijsneus

• De Stip

@Arnhem1….wij gaan ook gewoon voor de winst. Wij houden alle 23 niet van rekenen, dus dat komt wel goed. Routiniers uit de hoge hoed of niet…

Trouwens, wij hebben een hele gezellige kantine…en dat zouden zeker jullie moeten weten!! ;-)

Jammer van de Chinees in Helmond…;-)