Regioklasse B heren... uitslagen ronde 21e voorspelling laatste ronde

• bartek#9

@bhm, er is geen beslissingswedstrijd voor degradatie alleen voor promotie. Ik weet niet precies in welke volgorde gekeken wordt. Maar dan telt doelsaldo, onderling resultaat etc. en als alles gelijk zou zijn (wat zeker niet het geval is) wordt door middel van loting beslist wie er degradeerd.

• Bukkum

Ben benieuwd wat de heren van Witte Ster er tegen over zetten als de Gazellen weet te winnen over twee weken……..

Ik ben benieuwd…

• arnhem1

Geen Jean en Jeanette deze week?????

Valt me toch een beetje tegen, net nu de ontknoping zijn einde gaat naderen blijft het opvallend still in het Geleense en het Waspikse. Jammer dat er een tijdverschil zit tussen beide wedstrijden, nu weet V&L wat ze moeten gaan doen omdat WS al om 12.45 uur speelt.

Wij zullen, net als ongetwijfeld de Gazellen, onze uiterste best doen om het de kampioenskandidaten zo lastig mogelijk te maken.

• Jean United

Zal ik dan maar even reageren…na lange absentie:)

Ik moet zeggen dat Jeanette angstvallig stil is..zijn ze weer op trainingskamp of is ze nog steeds gefrustreerd over het verlies in Geleen?

En wat betreft komende weekend…beide ploegen winnen gewoon hun wedstrijd, dat zijn ze aan hun stand verplicht en dat zullen ze ook niet nalaten..het zal aankomen op een beslissingswedstrijd op een neutrale plek in de “regio”..

• CARLOS TNT

in Eersel dan maar?

• arnhem1

@Jean,

Op trainingskamp zullen ze wel niet meer gaan, dit is ze de vorige keer niet zo goed bevallen geloof ik. Ook de video's zullen ze wel niet meer gaan bekijken, of het zullen sprookjes moeten zijn.

Even voor jullie geruststelling, ik kan mij niet herinneren wanneer WS voor de laatste keer in Arnhem gewonnen heeft en ik ben benieuwd of ze de zenuwen de baas kunnen blijven, nu komt de druk er pas echt op, en wij kunnen vrijuit spelen.

• Elle Wijsneus

V&L is net terug van een oefenkamp in Tsjechië. We hebben het daar goed naar onze zin gehad en vooral veel 0,5l bier gedronken á €1,-.

Zaterdag wordt het laatste oefenkamp opgeslagen in Eindhoven om daar de laatste pintjes op de i te zetten.

Iedereen alvast succes met de laatste speelronde.

• arnhem1

Hallo allemaal,

Wat is er aan de hand??????

De meest actieve klasse op dit forum slaapt, is in trainingskamp, durft geen uitslagen meer te voorspellen. Kom op dame(s) en heren, laat je eens horen. Wie gaan de praatjes van de laatste weken waar maken, wie degraderen er, laat je horen!

• Elle Wijsneus

Volgens mij is iedereen aan een gedegen voorbereiding bezig… WS laat niets van zich horen en ook uit de degradatie-hoek hoor je vrij weinig.

Hmmm…. iedereen is zenuwachtig voor de laatste speelronde.

Enfin…. wij V&L heeft vnv de laatste (en tevens enige) training deze week voor de wedstrijd tegen de gezelligen uit Doetinchem.

Waar de rest uithangt… weet niemand, toch?! :-P

• BMH

Hetgeen ik vreemd vind, zijn de uitingen van Reehorst in de media. Zij gaan met een bus van 50 personen naar Eersel omdat ze nog degradatie kunnen ontlopen aangezien er maar twee ploegen degraderen ?!?

Gezien de eerdere discussies op dit forum is dit helemaal niet zeker, het lijkt waarschijnlijker dat het nhv de voorkeur geeft aan versterkte promotie dus degraderen er sowieso drie ploegen vanuit onze klasse.

Reehorst kan dan wel met 3 bussen naar Eersel gaan, als wijnandia & swift helmond niet gelijkspelen (in dat geval kunnen ze alle drie op 16 punten komen)zijn ze nu al gedegradeerd.