voorspellingen

• Engeltje

Whahahahahahaaaaa….. wie weet Draakje, zoeken ze nog leuke cirkelspeelsters?

• Danielle

Dag dames en misschien wel heren,

ik had ff niet zo'n zin om te reageren. Zaterdag weer ns zo'n wedstrijd gehad…pfff…

we zullen het er maar niet uitgebreid over gaan hebben, maar het is toch wel erg als de scheidsrechters niet eens een score kunnen bijhouden… Nouja, de busreis was in elk geval erg gezellig!! Haha.

Leuk dat jullie wintersport mooi was, ik heb ook genoten! :) Toevallig nog wezen kijken bij ons? (Dan weet je ook wel wat ik met bovenstaand bedoel!)

Ik denk voor komende weekend:

DSVD-NEA…………………….DSVD

Olympia2-N.Heeten…………..N.Heeten

STEVO-LHC……………………STEVO

VTC-VOC2………………………gelijk

VVW-HAVAS…………………..gelijk

ZAP-TVO…………………………ZAP

Is weer ns wat anders… haha.

Succes weer allemaal!

• Danielle

Hey Engeltje,

je bent zo jong als je je voelt he… :-D

• Pumba

Weer eens zo'n wedstrijd gehad ???

Ligt toe Danielle ??

Volgens mij bedoel je de wedstrijd VOC-STEVO ??

Zit ik goed ?

Ging volgens mij om een discusie rondom de score ? toch ?

Het stond volgens het bord 28-26 maar het moest zijn 28-27 ?

Met nog 7 min te spelen plus minus toch ???

Volgens mij had op dat moment VOC ook de bal nog als ik de goeie wedstrijd voor me heb ?

Was een jong koppel in opleiding, die waarschijnlijk voor het eerst zo'n wedstrijdje floten. Ik moet zeggen het publiek wat jullie mee hadden genomen wist het weer erg spannend te maken mede door hun aanmoedigingen wist STEVO het licht weer te vinden volgens mij ? Alleen zou dat ene doelpunt wat gemist werd door het koppel in opleiding het verschil in de wedstrijd gemaakt hebben ?

Ik heb wel genoten van het publiek prachting om te zien dat je nog 2 bussen vol kan krijgen voor een wedstrijde op Zaterdagavond zonder enig belang nog. Als ze de hele wedstrijd zo hadden aangemoedigd als de laatste 20 min van de 2de helft had ik het nog wel willen zien tegen de toch erg jonge ploeg van VOC.

Succes allemaal dit weekend

2 wedstrijdjes nog…………………………wie gaat plek 2 veroveren die recht zou geven op nog een extra wedstrijd tegen de nummer 2 van de hoofdklasse B blijft het VVW of komen de 3 ploegen eronder er nog overheen ???

Nog 2 wedstrijdjes wachten en we weten het……….

Grtzzzzz

Pumba

• marianne58

mede door DIE fout van het scheidsrechterskoppel raakten de speelsters van STEVO van slag. Ze waren juist in de winning mood.Als die fout er niet geweetswas hadden ze wis en zeker gewonnen ,mede dankzij het opzwepende publiek.

• Engeltje

Ik kan over deze bewuste wedstrijd niets zeggen, was er immers niet bij, maar er is bij VTC ook een keer zo een voorval geweest. Ik dacht dat dit toen VTC-DSVD was, VTC stond toen met één punt achter en zij scoorden,maar DSVD kreeg het punt erbij….. Dan zou je zeggen, ach dat zijn maar twee punten verschil en toch blijf ik zeggen dat het daardoor een hele andere wedstrijd is geworden.

Dus kan me voorstellen wat Danielle bedoeld, maar nogmaals, ben er niet bij geweest.

Moet wel nog even kwijt dat dit seizoen in de Hoofdklasse het niveau van scheidsrechters zoiezo niet super was….. maar heb van horen zeggen dat de bond een hoop nieuwe, jonge scheidsrechters hebben ingedeeld in deze klasse zodat ze het `goed` kunnen leren…..Wat er van waar is weet ik ook niet, maar je gaat er haast in geloven….

• jopiedewit

maken jullie je lekker druk of en doelpunt wel of niet wordt geteld door scheidsrechters, en het lijk me toch logisch dat ze in deze divisie moeten leren……blijf lekker relax en zeur net zo over zo,n beslissing tenslotte gaan julle toch met vakantie dan mis je toch ook doelpunten genoeg

• Engeltje

Hahahahahaaaaa….. Jopie, jij wordt met de dag lachwekkender!

Get a life!

• Danielle

Pfff… ik word een beetje moe van Jopie… :(

Kom eens met wat nieuws…

• jopiedewit

hoezo moe……..het zeuren van jullie over scheidsrechters, daar wordt ik moe van deze mensen zijn ook met en hobby bezig wees blij dat ze er zijn. by the way………ik heb een life. maar moet wel zeggen dat ik respect heb voor de trainer van vtc dat hij kan samen werken met vakantie gangers, k zou er zelf gek van worden dat ik moet trainen met teamgenoten die al weten dat ze weg gaan op wintersport, paasweekend eieren zoeken, en dat soort weekenden.

maar iedereen beleef zijn sport op zijn eigen manier