voorspellingen

• marianne58

Het waren niet erg verrassende uitslagen dit weekend.Net als bij de andere speeldagen lagen de uitslagen bij de meeste teams niet zover uitelkaar wat toch het niveau van de meeste teams aangeeft.het ligt niet zover uitelkaar.de midden moot zit elkaar op de hielen maar de degradatie kandidaten ook.DSVD is overtuigend kampioen geworden . PROFICIAT. hier de voorspellingen voor de voorlaatste speeldag:

DSVD-NEA…………………….DSVD

Olympia2-N.Heeten…………..N.Heeten

STEVO-LHC……………………STEVO

VTC-VOC2………………………VOC2

VVW-HAVAS…………………..VVW

ZAP-TVO…………………………ZAP

Dames veel succes dit weekend .

• draakje

Hallo, daar zijn we weer!

Uiteindelijk is mijn voorspelling dat DSVD kampioen werd toch uitgekomen.

Zo zie je maar weer dat iedereen aan elkaar gewaagd zijn.

Helaas voor NEA en Olympia zijn ze gedegradeerd en wens ik hun ook volgend seizoen veel succes in de regioklasse en wie weet komen ze na een jaartje weer terug. Nu hoorde ik ook dat een derde ploeg kon degraderen alleen weet ik dat niet zeker.

Maar goed mijn voorspellingen voor dit weekende zijn:

DSVD-NEA…………………….DSVD

STEVO-LHC……………………STEVO

VTC-VOC2………………………Gelijk

VVW-HAVAS…………………..Havas

ZAP-TVO…………………………ZAP

Allemaal veel succes met de een na laaste competitie ronde!

Dan zit het seizoen er alweer op en moeten we tot volgend jaar weer wachten.

Ben benieuwd of de teams het zelfde blijven of dat er ploegen van poule wisselen.

• Adidas

DSVD-NEA…………………….DSVD

STEVO-LHC……………………STEVO

VTC-VOC2………………………VOC

VVW-HAVAS…………………..Havas

ZAP-TVO…………………………ZAP

• Engeltje

Mijn voorspellingen:

DSVD-NEA…… DSVD

Olympia2-N.heeten…..N.heeten

Stevo-LHC…..Stevo

VTC-VOC2…..VTC

VVW-Havas…..VVW

ZAP-TVO…..ZAP

Succes!

• jopiedewit

dan mag erop de dag van spelen geen sneeuw vallen anders moeten jullie de uitslagen en voorspellingen bijstellen……..anders gaat de helft skieen

• Engeltje

Ha die Jopie, je bent er nog wel!

Had ik maar de helft zekerheid dat `t ging sneeuwen!

Ontzettend naar ons zin gehad namelijk!!!

• draakje

zijn we jaloers?

• jopiedewit

jaloers echt niet dat vind ik zo,n vies woord. ik er alleen niet over uit dat mensen gaan als je een taemsport beoefend, maar andere denken daar anders over prima maar ik zie het toch anders……….maar succes verder met jullie handbal carierre zolang die nog duurt.

• Engeltje

Die duurt gelukkig al zooooo lang en het zal er echt niet van af hangen of ik wel of niet ga skieen, eerder de leeftijd die me parten gaat spelen!!! Hahahahahahahaa….

• draakje

ik ben nog erg jong en kan nog jaren mee!

Hoog uit een zware blessure ( wat ook door skieen ) kan gebeuren is het enige wat me van handbal kan afhouden. Vindt het spelletje te oud.

He engeltje, je kan altijd nog bij de veteranen gaan handballen. haha