Uitslagen Regio C

• de rapporteur

Nr. 13

— gaan die scheidsrechters zoals hoe ik voelde tegen ons fluiten en beslissingen nemen die nergens over gaan —

Lijkt mij sterk als ik naar jullie wedstrijd kijk. Volgens mij heb je in de tweede helft een volkomen onnodige overtreding op het middenveld gemaakt, welke bestraft werd met 2-minuten. Dit was je enige straf maar niet je enige overtreding gedurende de gehele wedstrijd. Het gebaar wat je direct waarneembaar vanaf de tribune maakte naar de scheidsrechters is bij menigeen rood. Deze scheidsrechters waren op dat moment mogelijk Oostindisch blind. Ik heb je in ieder geval na de wedstrijd niet met de scheidsrechters zien praten over jouw onbegrip dan wel over je gedrag. Roosje heeft wat dat betreft gelijk. Alleen met een discussie kan je met je meningen tot elkaars begrip komen.

Je kunt je hopelijk wel voorstellen dat een discussie tijdens de wedstrijd weinig zin heeft. Dan kan je beter in de kantine blijven en een spelregeltest houden.

Als ik verder kijk naar reacties van je, ook in de andere weken, gaat het bij jou voornamelijk over de kwaliteit van scheidsrechters.

Ik geef je de volgende stellingen mee:

Een team kan wel zonder speler, doch nooit zonder scheidsrechter!

Wordt scheidsrechter en er gaat een wereld voor je open!

• Nr13

okeoke gebaar was frustratie jij gelijk en tuurlijk was het 2 minuten maar er waren er ook een hoop oerbodig die ze gaven en daar blijf ik bij….. achjah nog 1 wedstrijd en dan zit het seizoen er weer lekkker op…. op naar volgend seizoen en met een paar versterkingen en zonder blessures pakken we dan de titel en stomen we door naar de hoofdklasse lekker puh…..

• #2.

Dan mogen jullie waarschijnlijk op zoek naar een hele nieuwe selectie.

• Nr13

hahahaaha wat een grappenmaker hahaha kom jij dan maar alsjeblieft niet want dan word het helemaal niks

• #2.

Jij bent degene die cabaretier moet worden, jullie in de hoofdklasse? Kom op, wees realistisch, met wat je nu hebt ga je dat gewoon niet redden, en DIOS pakken jullie al helemaal niet zondag. O sorry, ga je nu weer met spullen gooien?

• Nr13

neej sorry dat doe ik zaterdag wel als we de 2 punten binnen hebben ;) dan gooien we wel wat leuks…. en met wat we nu hebben redden we het wel als iedereen fit jullie zeiden vooraf gaand aan dit seizoen ook al dat we direct zouden degraderen maar dat doen we ook niet lekker puh :P en we spreken elkaar zondag wel op dit altijd leuke discussie forum ;)

• #2.

Ik verheug me er al op, en laat dit keer het meubilair staan a.u.b.

• Nr13

dat is mooi maar het zit je wel dwars he van dat meubilair….

• #2.

Zonde om het kapot te maken toch.

• Nr13

mwaaa valt mee in denk haag is toch alles oud en versleten en tijd voor de sloop :P