Uitslagen Regio C

• Nr13

SOS - Saturnus 72 40-28

denk terechte overwinning maar wat wil je als je heel de tweede helft met 4 of 5 man in het veld sta wat waren de twee scheidsrechters drama en als jr dan vraag waar ze voor floten krijg je het antwoord “voor het weer” hoe triest kan je zijn :@

• Nr 20

ik ben het met je eens dat het een terechte overwinning is. Ben het er ook wel mee eens dat de scheidsrechters niet echt super floten en vaak in nadeel van jullie. Maar als je realistisch terug kijkt waren veel van de 2 minuten straffen die Saturnus '72 kregen wel terecht. Overtredingen die gemaakt werden vanwege frustratie. Dat was inderdaad wel jammer.

Maar, dat de uitslag 40-28 is, heeft denk ik weinig te maken met het feit dat jullie bepaalde gedeeltes in de 2e helft met 4 a 5 man stonden. Binnen 15 minuten in de eerste helft was de stand al 15-4 met een ruststand van 21-10. Wat dat betreft was de 40 dus niet te voorkomen, ook niet met 6 man.

Verder was het wel een leuke pot, met leuk handbal.

Wil trouwens via deze weg DIOS ook feliciteren met het kampioensschap, weet de uitslag van de wedstrijd van vandaag nog niet, Maar kampioen worden ze toch wel;)…

En over heel de competitie gezien, meer als terecht!!

• Narfy!

Hellas 3 - HWC: 30 - 21

Het was een leuke, sportieve wedstrijd, wat gelijk op ging tot 5 - 5. Daarna liep Hellas 3 langzaam weg en bouwde de voorsprong gestaag uit tot een ruststand van 17 - 8. In de 2de helft gaf Hellas 3 het niet meer uit handen en speelde de wedstrijd uit. De scheidsrechters hebben lekker gefloten…

• Joehoe alias B & A boy

Over de scheidsrechters hoeven we idd niet te praten.. Die zagen volgens mij olifanten vliegen of zo.. maar goed kan gebeuren. Hellas verdient gewonnen. HWC was nergens te bekennen..helaas.

Volgende week sos pakken en eervol derde worden.

DIOS gefeliciteerd!! en suc6 volgend jaar!

• roosje

Nr. 13 schrijft:

wat waren de twee scheidsrechters drama en als jr dan vraag waar ze voor floten krijg je het antwoord “voor het weer”.

Als je over de gehele wedstrijd kijkt, hebben julliie de wedstrijd, zoals nr20 ook aangeeft, in de eerste helft al verloren. Toen is er, volgens mijn waarneming door jullie geen opmerkingen naar de scheidsrechters toe gemaakt. Zeer zeker niet door Nr.13.

Als je dan in de 2e helft, inderdaad door frustratie, niet terug kan komen, dan kan je niet tegen je verlies en moet je dit niet verhalen op twee scheidsrechters, welke mogelijk ook fouten maken. Het zijn helaas ook maar mensen.

Als nr. 13 een fout maakt, is er een coach die je eruit wisselt. Als een scheidsrechter een fout maakt is bij nr13 gelijk de gehele wedstrijd verziekt.

Geef nou maar eens eerlijk aan welke fouten deze scheidsrechters gedurende de gehele wedstrijd gemaakt hebben of praat eens met scheidsrechters na de wedstrijd in de kantine over je eigen onbegrip. Je kunt er minimaal allebei wijzer van worden. Wat is daar op tegen?

• lob koning

dios - hercules 28-17

Het was niet zo een spannende wedstrijd voor het publiek.

Dios heeft verder goed gespeeld ondanks nog een stuk of 7 open kansen gemist te hebben.Scheidsechters goed gefloten.

Alleen de vijf voudige vlieger was niet gelukt volgende keer beter.

Op naar de hoofd klasse.

Arie en Theo bedankt!!!!!!!!!!!!!!

• pinda 5

wat is de uitslag bij snelwiek - saturnus??

• #2.

Dat was een kleine winst voor Saturnus Leiden, iets van 24-25 als ik het goed heb vernomen. Dit maakt het onderin heel spannend, want Northa heeft thuis verloren van Westlandia. Zondag dus een echte strijd tegen degradatie in Naaldwijk!

• Nr13

nog even terug komen op die scheidsrechters we stonden idd aanzienlijk achter in de eerste helft maar als je dan de tweede helft zie dat je tot 6 of 7 doelpunten terug komt en het gevoel heb het kan nog en op dat moment gaan die scheidsrechters zoals hoe ik voelde tegen ons fluiten en beslissingen nemen die nergens over gaan en aan de andere kant nergens voor fluiten zak de moet wel in je schoenen en als je dan wat vraag en je krijgt zo'n antwoord hebbie het bij mij gedaan en met zulke twee kan je niet praten die hebben hun eigen mening….. maarjah wij zijn gelukkig toch safe en strijden nergens meer voor en het zijn idd ook maar mensen en ik zal ook zeker niet ontkennen dat we door die 2 hebben verloren want de overwinning van sos was ook verdiend maar toch….. volgende week nog meer een keer knallen tegen dios word denk wel weer een lekkere harde pot kijk er nu al naar uit

• trainer

dios gefeliciteerd met het kampioenschap

veel succes in de hoofdklasse