leuk voor die cirkelloper van hercules (toen de 2 na laatste in de 1e divisie) maar het is maar goed dat het nhv geen zin had om 2 wedstrijden te verplaatsen omdat zijn club masmeijer niet kon missen (eigenlijk heeft dus zijn club ervoor gezorgd dat hij niet mee kon met het NL team door te vragen om uitstel). het is natuurlijk dwaas dat de 3e cirkelloper van jong oranje (na leon van schie en berends van hurry up) als ster voor de toekomst wordt geselecteerd voor een oefenstage voor de belangrijke wedstrijden tegen griekenland en vervolgens ook nog als capabele reserve mee zou gaan naar griekenland. de namen die voorbij kwamen zijn wat mij betreft veel beter op dit moment, zoals guy peeters die gewoon beschikbaar is, hulsbosch, beaumont, toon leenders en voor mij part zet je hier ook nog mickel wouters, renting en jarcha van dijk ofzo erbij in ieder geval een hele lange lijst met cirkellopers met veel meer kwaliteit en ervaring dan een talent als masmeijer. het zou natuurlijk goed zijn als masmeijer naar een eredivisieclub zou gaan voor zijn ontwikkeling, dan kan hij daar verder groeien (e&o misschien? ;-) ) als hij idd zo hard werkt dan komt het vast helemaal goed met hem
@handballer-chabby: de topic ging volgens over het selecteren van Dick Tuijp en niet over de actie van het NHV bestuur
dick tuijp is idd een geweldige handballer die weer speelt maar ik denk dat een speler als snijders van volendam momenteel veel meer speelt en wekelijks toont goed bezig te zijn en ook de nodige internationale wedstrijden heeft gespeeld. overkleeft heeft in principe bedankt maar had natuurlijk gebeld kunnen worden. machiel scheepers had ook nog geselecteerd kunnen worden, speelt wel onderin de 2e bundesliga, maar dat is toch waar iedere beetje topper in NL naar toe moet (hoeft niet onderin te zijn btw). in ieder geval waren er andere en wellicht betere mogelijkheden.
@squinty - je jou je af kunnen vragen hoe deze bondscoach aan z'n baantje is gekomen en of hij er wel geschikt voor is. Ik zeg alleen: jasper adams, joeri verjans en riccardo masmeijer selecteren voor de oefenstage voor de wedstrijden tegen griekenland is natuurlijk niet echt slim. als je de jong oranje gasten meer ervaring op wil laten doen met oranje organiseer je maar eens een paar oefenwedstrijden buiten de kwalificaties om dan staat er wat minder op het spel