Regioklasse B 13e Ronde

• eeuwige handballer

ben er niet mee eens dat witte ster de beste ploeg is

vond V&L een veel betere indruk maken komt misschien omdat er 4 spelers van het eerste erbij warentegen ons maar wvond het vele male beter dan witte ster

en jupiter moet je ook niet vergeten

• George

Helaas, eeuwige handballer. Ik kan je meedelen dat er tegen nog geen enkele tegenstander van V&L-2 is gespeeld met spelers van Heren 1. Er zijn wel een aantal spelers binnen V&L-2 die meetrainen met de selectie van Heren 1. Maar deze jongens spelen niet, en mogen hooguit een keertje op de bank plaatsnemen als V&L-1 teveel blessures heeft.

Maar welke ploeg ben jij dan?eeuwige handballer schreef:

• Jeanette United

Volgens mij heb ik toch echt op ditzelfde discussieforum gelezen dat bijvoorbeeld Jean United een speler van het eerste is en als het nodig is bijspringt bij V&L 2.

Daarbij mistte wij als cameraploeg bij de wedstrijd UDI - V&L zeker 2 bepalende spelers die wel speelde tegen Witte Ster, maar zoals Jean al eerder zei; "het maakt niet uit wie er speelt er moet gewoon van gewonnen worden ;).

Iedereen die speelt is blijkbaar speelgerechtigd dus niet zeuren maar HANDBALLEN !!

• CARLOS TNT

wij van de juupkes, zien ons zeker niet meer als titelkandidaat.. verkeren momenteel niet in goede vorm en we hebben daarnaast tegen naaste concurrenten in een directe confrontatie 3 van de 3 keer verloren…

in mij ogen is v&l ook de beste ploeg.. aan jeanette om het eind van deze maand te laten zien dat ik het mis heb :)

• Jeanette United

Hmmmmmmmm dat is in ieder geval een uitdaging :). Als jullie jezelf niet meer als kandidaat zien (wat volgens mij te snel geoordeeld is), kunnen we de wedstrijd dan niet afkopen met wat Juupkes ;) ?

Ik heb begrepen dat we in ieder geval daarna met een aantal van jullie op stap gaan en dat is voor sommigen spelers oude tijden die herleven. Wie de punten ook pakt, gezellig wordt het vast :)

• George

Nog zoiets. Cameraploegen sturen naar de andere kant van Nederland om een wedstrijdje te filmen van een ploeg die je een week geleden al eerder hebt zien spelen :S Maja tis jullie ding, doen jullie dat ook bij andere tegenstanders?

V&L-2 heeft geen spelbepalende spelers gemist tegen UDI, enige speler waarvan ik me kan herinneren dat hij er niet bij was, was de keeper, maar die heeft vanwege prive-omstandigheden het handbal op een lager pitje gezet en is meegegaan naar Waspik om de druk een beetje van de keeper van V&L-2 af te houden. En spelbepalend was hij ook weer niet in dat kwartier dat hij speelde.

De andere speler die je bedoelt heb ik geen idee van.

En je hebt ook nog altijd iets als blessures…, maar zoals ik al zeg weet ik niet of we daar last van hadden dat weekeinde.

Het zal in ieder geval een spannende tweede competitieronde worden. En ik mag hopen dat Jupiler zich niet laat verleiden door wat “Juupkes”. Want dat soort dingen willen wij, als V&L-2, ook nog altijd wel sponsoren :P

• eeuwige handballer

dat werd ons vertelt dat er spelers meededen. Maar dat doet niet terzake.

Ik vond verre weg V&L de beste ploeg ook als wedaar goed gehandbald hadden hadden we niet van ze kunnen winnen en van witte ster was dat wel het geval.

Daarom dit weekend de herkansing;)

• Jeanette United

Goh George proef ik hier enige irritatie naar de hardwerkende cameraploeg :) ??

Het is inderdaad ons eigen ding en los van dat we ook gewoon graag een (mooie) handbalwedstrijd kijken, was UDI onze volgende tegenstander en kwamen we dus voor hen en niet voor V&L. Jullie stonden inderdaad nog vers in het geheugen. Daarbij is Arnhem voor ons nog dichtbij in deze zogenaamde regioklasse waar iedere tegenstander minimaal een uur reistijd kost dus naar de andere kant van het land moeten we toch.

Maar goed genoeg uitgelegd, volgende x komen we graag weer eens bij jullie filmen maar of dat nog gaat gebeuren voor de confrontatie…… We onthouden jullie nu zonder film ook wel ;)

Fijn weekend!!

• George

nee hoor Jeanette, geen irritatie.

Met een cameraploeg op de tribunes zit er tenminste nog wat publiek :P

• Jeanette United

Pfffffffffff, gelukkig maar, ik schrok al :).

Mocht je een x publiek nodig hebben in het verre zuiden dan zal ik kijken wat de cameraploeg kan betekenen maar volgens mij hebben jullie over het algemeen geen tekort aan handenklappers. Het duurt nog even voordat ook wij die sfeer mogen proeven en dat vinden we helemaal niet erg………