Regioklasse B 13e Ronde

• De Stip

Dat is ook zeer zeker waar, bij deze een rectificatie (of toevoeging): bal kwam op mijn neus…kon ook nergens anders meer geschoten worden (ahum)…

En in principe is dat het risico vd het keepersvak. Maar goed…1000x excuses aangeboden en uiteraard No hard feelings na afloop.

De gekneusde knie e.d…..och, meningen verschillen, nietwaar.

Harde wedstrijden…dat kan, en mag.

Maar persoonlijk vond ik het absoluut geen sportieve wedstrijd, maar dat werd ook in de hand gewerkt door de mannen in het zwart. Toch vlogen er her en der wat mensen door de lucht en op de grond…en volgens mij kwam dát niet door de scheidsrechters.

Anyway…succes in de komende wedstrijden…we zullen het beide hard nodig hebben ;-)

• Sjonnie 21

Ik kan jou opstelling ook wel begrijpen hoor, bescheiden en zeker niet te vroeg juichen. Ik kijk gewoon naar de stand en voor al de uitslagen die jullie neerzetten. Daaruit vind ik wel dat jullie de beste ploeg in deze klasse hebben, maar goed het is natuurlijk aan jullie om te laten dat de beste ploeg ook in de uiteindelijke stand de beste is.

• CARLOS TNT

zoals jeanne het goed verteld heeft, waren wij in geleen volkomen kansloos en hebben we wederom een lesje effectief handbal gekregen, we zijn daardoor nagenoeg kansloos voor het kampioenschap.

elke keer als we weer aansluiting vonden schakelde V&L2 een tandje hoger of verprutste we het zelf door de kansen niet af te maken. tel daarbij op dat een aantal ervarener spelers (waaronder ikzelf) op dit moment er niet staan. en de ploeg er niet door kunnen trekken en meer missen dan scoren.

maar goed we zullen het niet nalaten om tegen de gewassen piemel de punten in eigen huis te houden :)

de voorspellingen:

Univé/Achilles - Flexpoint/V&L 2: wederom zonder hars en het is zover weg :) naah v&l is te sterk 2 punten naar glanerbrook

Blerick - VHC: blerick wint hier de wedstrijd, VHC is eventjes de draad kwijt.

Jupiter ‘75 - ASV UDI ’96: na het terechte puntverlies afgelopen wedstrijden is het tijd dat we ons weer herpakken, 2goede training levert 2 punten op en deze worden weer gevierd met juupkes

Swift H - Reehorst

Helmond is sterker dan reehorst. zolang ze niet meehobbelen met het handbal van reehorst

Schuytgraaf/Swift 2 - Wijnandia: Wijnandia zal toch wel weer eens gaan winnen, toch? ja hoor 2 punten naar wijnandsrade

de Gazellen - Witte Ster '75, Witte ster pakt hier de punten, ze zullen wel moeten want anders verliezen ze het spoor met V&L.

V&L is op dit moment mijn titelfavoriet met het thuisvoordeel en de in mijn ogen toch competeren ploeg. ze zullen wel de neuzen dezelfde kant op moeten houden en als team moeten blijven spelen anders zijn ze niet zo sterk.

• eeuwige handballer

Univé/Achilles - Flexpoint/V&L 2

v&l met gemak

Blerick - VHC

Wordt een leuke pot misschien dat Blerick gaat stunten maar lijkt mij toch een overwinning voor VHC 5 verschil

Jupiter ‘75 - ASV UDI ’96

Moeilijke pot maar udi thuis en uit toch een verschil dus wint Jupiter zeker omdat udi geluk heeft gehad tegen regioteam

Swift H - Reehorst

Gelijkspelletje?

Schuytgraaf/Swift 2 - Wijnandia

leuke en interessante wedstrijd ik hoop dat wijnandia wint

de Gazellen - Witte Ster '75

Ik hoop dat Het regioteam wint zeker naar die zure nederlaag van afgelopen weekend tegen udi in arnhem scheidsen zaten tegen en zelf in de eerste 5 min van de tweede helft het hebben laten liggen dus herkansing zou ook leuk zijn voor de stand

• Number 24

vergeet hier ook niet bij dat ze in de break aan de arm trekken en ook nog eens is je rug duwen dat waren 2 donker rode kaarten en we krijgen ze 1 X niks en de andere keer komen ze eraf met 2 min dus die 2 in het zwart daar zullen we het ook maar niet over hebben

• bartek#9

Hier zal v&l de punten mee na limburg nemen, verwacht redelijk verschil

Blerick - VHC

Wordt flinken beuken, maar hoop dat vhc de punten meeneemt, maar gelijkspelletje zou me niks verbazen.

Hier zal jupiter de punten in eigen huis houden.

Swift H - Reehorst

Swift zal hier gaan winnen met doelpunt of 4 verschil

Swift heeft thuis pas 1x gewonnen en zal komend weekend ook zo blijven. Wijnandia wint.

Hier wint witte ster zonder heel veel problemen.

• No : 16

Nipte overwinning V&L; 2 doelpuntjes verschil!

Blerick - VHC

Stevige handbal pot; Blerick wint dit met gemak.

Overwinning Jupiter.

Swift H - Reehorst

Reehorst pakt weer eens 2 uitpunten.

Wijnandia wint.

Witte Ster wint; veruit de beste ploeg.

• arnhem1

Number 24, over welke wedstrijd heb je het??

• De Stip

Ik denk dat hij het over Wijnandia - Blerick heeft, van afgelopen weekend

• Number 24

dat klopt inderdaad stip