Heren regioklasse B; de helft van de competitie zit er op

• De Stip

Allereerst onze doelstelling: Het iedereen en zeker de top 3 (en dan weer zeker onze “buren”) zo moeilijk mogelijk maken (én ons handhaven uiteraard…lees: niet bij de laatste 5 eindigen *lol)

Mijn voorspellingen, na elke schutter zowat van dichtbij gezien te hebben ;-):

Reehorst - Univé/Achilles

nipte overwinning voor Achilles…hebben net iets meer variatie en ervaring in het team

ASV UDI '96 - de Gazellen

Sluit me aan bij de rest. Wedstrijd met lage score, maar overwinning voor Udi (4 of 5 verschil)

VHC - Swift H

ruimte overwinning voor VHC, tegen Swift. Leuk team, Helmond…maar bouwt teveel op 2 spelers; linkerflank).

Flexpoint/V&L 2 - Jupiter '75

Sorry Jean ;-)….28-30 voor jupiter. In ieder geval veel goals. 2 offensieve ploegen die het defensief niet altijd op orde hebben, dus veel goals. Nipte overwinning voor Jupiter.

Wijnandia - Blerick,

Belangrijke wedstrijd voor ons. Moeten Blerick wederom kunnen pakken, zeker thuis. Leuke, fysieke pot.

Witte Ster '75 - Schuytgraaf/Swift 2

Als de Ster geconcentreerd blijft spelen, wordt het 36-21 of iets in die buurt

Ciao

• No : 16

Mijn voorspellingen, na enkele schutters zowat van dichtbij gezien te hebben :

Reehorst - Univé/Achilles

nipte overwinning voor Reehorst…zoals bij de eerste wedstrijd hoeft niet altijd de betere te winnen.

ASV UDI '96 - de Gazellen

UDI uit altijd lastig. Vrij eenvoudige overwinning UDI en tevens revanche voor de uitwedstrijd.

VHC - Swift H

Nipte overwinning voor VHC.

Flexpoint/V&L 2 - Jupiter '75

Nipte thuisoverwinning V&L 2. Jupiter zal nu wel wat geconcentreerder zijn dan vorige wedstrijd in Ede, maar komen toch net te kort..

Wijnandia - Blerick,

Lijkt me inderdaad aardig fysiek te worden. Thuisvoordeel voor Wijnandia in de altijd gezellige en vooral warme hal!

Witte Ster '75 - Schuytgraaf/Swift 2

Geconcentreerd of niet …. ruime overwinning Witte Ster.

• eeuwige handballer

wat hebben ze toch allemaal tegen het regioteam??

Is een nieuwe ploeg die groeit en voornamelijk in de uitwedstrijden tegen zichzelf speelt

• CARLOS TNT

vind het niet zo'n nieuwe ploeg, haast allemaal spelers uit dezelfde vereniging toch? en niemand heeft iets tegen het regioteam, net zoals we niets hebben tegen mensen uit de gewassen piemel :)

• insider

Nog steeds gefrusteerd Carlos?

• CARLOS TNT

Het zit diep heel diep :)

geen frustratie, doelstelling was top 5 dit seizoen, dit moet toch lukken.

• arnhem1

Reehorst - Univé/Achilles 19-22

ASV UDI '96 - de Gazellen 26-21

VHC - Swift H 24-23

Flexpoint/V&L 2 - Jupiter '75 31-27

Wijnandia - Blerick 28-22

Witte Ster '75 - Schuytgraaf/Swift 2 42-23