vind witte ster ook niet z'n helesterke indruk maken. Althans tegen ons ze hebben wel een goede linkeropbouwer
mmm… je speelt zoals je traint… zonder instelling er na toe gegaan, weinig trainen de laatste maand..
gemiddeld afrondingspercentage 22% ofzo… 3 penaltys gemist, geen concentratie, 5 breakouts gemist, 40 slechte pases. verdedigen zonder bezieling.
met alle respect voor Reehorst, maar in normale doen zouden we er met een 20 doelpunten vercshil van moeten winnen…
maar zij hadden gisteren iets wat wij misten, 100% concentratie en een over mijn lijk mentaliteit,
we hebben 4 keer met 5 of meer doelpunten voorgestaan, maar elke keer door nonchalanse teruglaten komen (foute pases etc.) toch heeft het tot de laatste 4 seconden geduurd voordat ze de eerste gelijkmaker maakte ( dus voor hun juist op tijd)
Naja vind ik niet zo vreemd. Jullie hebben je gewoon kapot geschoten op de keeper van Reehorst, wat in mijn opinie niet eens een schande is. Heb nu bijna alle keepers gezien en durf te wedden dat hij veruit de beste keeper in Regioklasse B is.
Op deze manier zal Reehorst ook nog wel z'n puntjes bij elkaar sprokkelen
Naja vind ik niet zo vreemd. Jullie hebben je gewoon kapot geschoten op de keeper van Reehorst, wat in mijn opinie niet eens een schande is. Heb nu bijna alle keepers gezien en durf te wedden dat hij veruit de beste keeper in Regioklasse B is.
Op deze manier zal Reehorst ook nog wel z'n puntjes bij elkaar sprokkelen
Zozo..tijd voor weer eens iets extra tijd te besteden hier..ik merk al dat ik flink achterlig:P!
Jeannetteke..je kent mijn naam ook al..zozo;)! Maar mijn voorspellingen zijn berust op gewoon ontzettend goed inzicht;)! Heeft niks met geluk te maken..
Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik niks over de wedstrijd kan zeggen want ik was niet van de partij dit keer..dus ik hou me afzijdig van commentaar..nu eens even de rest van de waslijst lezen..
Ik zal me dan ook maar eens aan de voorspelling gaan wagen van komend weekend:
Reehorst - Jupiter '75
Schuytgraaf/Swift 2 - Blerick
VHC - Univé/Achilles
Flexpoint/V&L 2 - de Gazellen
Wijnandia - Swift H
Witte Ster ‘75 - ASV UDI ’96
Deze uitslag is al bekend..een gelijkspel..wat George zegt is terecht. Reehorst heeft denk ik wel de beste keeper wat deze klasse betreft, al moet ik zeggen dat de kleine meneer Obbens in het doel van Witte Ster ook een puike indruk achterliet. Maarja deze vriendelijke vriend is gesteund door een veel betere dekking dan de oude sluitpost van Reehorst..
Winst voor de mannen van Blerick..ben benieuwd naar het wedstrijdverslag…toch wel 2 hakploegen? Lijkt me mooie veldslag:D!
VHC houdt de puntjes in eigen huis. En ik vind het ook belachelijk dat deze ploeg op zaterdag wilt spelen vanwege hun religieuze gedachtengang. Vraag me af of dit vorig seizoen ook was…of om er gewoon voor te zorgen dat 2e teams bepaalde spelers moeten missen vanwege andere teamverplichtingen??
V&L gaat over een paar uur beginnen aan de laatste wedstrijd van 2007. Ik voorspel dan maar bij deze Jeanetteke dat we ditmaal vol voor de winst gaan en dat het eens afgelopen moet zijn met de we-winnen-het-toch-wel-mentaliteit zoals al eerder genoemd door iemand op dit topic. Want daar ben ik het volkomen mee eens en dat breekt dit team op. Maar toch blijven de punten in Beek (ja ook wij spelen niet in onze eigen hal VHC!) en vervoeren we ze dan weer terug naar Geleen. Wordt een overwinning van ongeveer 6 doelpunten!
Moeilijke voorspelling, 2 zeer wisselvallige ploegen. Wijnandia die toch uitgaan van de kracht van hun 2e lijn spelers en Swift die graag technisch en snel handbal willen spelen maar daar niet bepaald alle spelers voor hebben….ik denk toch dat wijnandia in de grafkelder de punten houdt, alhoewel het in Helmond ook geweldig is..zeker de gastvrijheid in de kantine/wokpaleis is zeer goed te verkroppen!
Witte Ster krijgt een moeilijke periode in deze wedstrijd denk ik..maar gesteund door het altijd meelevende publiek in de ‘Gewassen Piemel’ houden ze de punten in eigen huis.
Laten we even zeggen dat er dan nog steeds 3 Herbstmeisters zijn in deze klasse..want zal het uiteindelijk uitlopen dat deze stand de eindstand wordt in de competitie dan volgen er beslissingswedstrijden i.p.v. een beslissing genomen op basis van doelsaldo. Dus 3 ploegen die zich een extra goudgeelbruine rakker extra mogen drinken met de kerst:)!
Zo beste mensen, ik ben helemaal nieuw hier op deze site. Even het volgende; ik kan heel goed begrijpen dat het bij sommige verenigingen vreemd overkomt dat vanwege religieuze verplichtingen een team op zaterdag wil spelen. Ik kan ook ook heel goed begrijpen dat er een vraagteken geplaatst wordt over het feit dat een hele competitie zich moet aanpassen aan een enkele club. Feit is dat die regel nu eenmaal bestaat en Achilles gebruik maakt van die regel. Het lijkt me niet dat dat een club aan te rekenen valt. De discussie zal dan moeten gaan of het reeël is dat iedereen zich moet aanpassen aan die enkeling. Ik zou zo zeggen, ga die discussie aan met het NHV. Daar is niets mis mee. Wel is het zo dat Achilles al jaren onder die regel valt.Het is ook daadwerkelijk zo dat er in vele teams ( zowel senioren als junioren ) mensen zijn die vanwege hun religieuze achtergrond niet op zondag spelen. Deze mensen zien we dan ook niet op aktiviteiten die op zondag plaats vinden. Zeer incidenteel is de bond er niet in geslaagd om een sporthal op zaterdag te huren ( bij de jeugd ) en speelt een jeugdteam dus minus de “zondagspelers” de wedstrijd. Heren 1 speelt ook op zaterdag. Dat is al jaren zo en heeft niets te maken met een 2e team. Op dit moment is er ook een speler binnen Heren 1 die niet op zondag mag en wil spelen. Maar nogmaals, dat daar binnen de regio vragen over zijn en dat men er niet content mee is, is ieders goed recht om dat te ventileren. Ieders mening mag zijn om het daar niet mee eens te zijn. Ik vind het alleen jammer dat het er soms naar neigt dit op spelers af te wentelen. Wij hebben absoluut begrip voor het feit dat verenigingen niet blij zijn dat ze gedwongen worden naar een andere hal uit te wijken voor Achilles. Zoals gisteren bij VHC - Achilles heeft plaats gevonden. Ook wij reageerden in de bus dat wij niet blij zouden zijn als we naar een andere hal moesten. Dat VHC hierdoor een thuisvoordeel mist is heel vervelend. Vorig jaar schitterden de scheidsrechters inderdaad door afwezigheid bij een wedstrijd. De wel aanwezige scheidsrechter die door Achilles werd geaccepteerd werd afgewezen door de thuisploeg. Het was echter Achilles die daardoor op een doordeweekse avond de rit naar het zuiden opnieuw mocht maken. Waren we daar blij mee? Zeer zeker niet, maar we stonden er wel die donderdagavond. Dus ook Achilles had hiermee een groot nadeel. Het motto van de vereniging is “handbal voor iedereen op zijn/haar niveau”. Dat houdt in dat we ook de handballers met een christelijke achtergrond hun sportplezier gunnen. Het NHV geeft ons de gelegenheid om dit te mogen doorvoeren. Van die regel maken we gebruik.
Al met al een heel verhaal met hopelijk wat duidelijkheid voor iedereen. Wil ik iedereen verder zeer prettige feestdagen toewensen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?