Regio klasse B heren; terugblik 10e ronde en voorspellingen 11e ronde

• Patrick

Reehorst - Jupiter '75

Jupiter wint gemakkelijk

Schuytgraaf/Swift 2 - Blerick

spannend maar denk swift 2 met thuis voordeel

VHC - Univé/Achilles

VHC wint

Flexpoint/V&L 2 - de Gazellen

deze hoort V&L2 niet te verliezen en dat verwacht ik ook niet

Wijnandia - Swift H

Denk dat Swift H hier wint met klein verschil, als ze de niveau houden van de vorige wedstrijd

Witte Ster ‘75 - ASV UDI ’96

Witte Ster wint deze

• De Makreel

Als Carlos zulke slechte afspeelballen geeft als tijdens trainingen krijgt jupiter het lastig

• CARLOS TNT

wie traint er nu nog, dat is toch ouderwets :)

• EX NUMMER 13

Voorspellingen 11e ronde:

Reehorst - Jupiter '75

- Blerick

VHC - Univé/Achilles

Flexpoint/V&L 2 - de Gazellen

Wijnandia - Swift H

Witte Ster ‘75 - ASV UDI ’96

Reehorst net temin voor Jupiter;25-27;

Schuytgraaf/Swift 2 wint met 28-21;

VHC houdt de 2 punten in eigen huis 32-22;

V&L ruime winst 31-19;

Swift Helmond wint net met 29-27;

Witte Ster ruime winst 36-27.

• Ventje

Helaas spelen wij (VHC) niet in onze Oostblok hal, dit omdat wij af mogen wijken van onze vaste zondagmiddag stek….. Het thuisvoordeel is dus een stuk kleiner aangezien we spelen in een hal waar we zelf ook nooit spelen.

Wat is het toch fijn dat je je moet aanpassen aan een team dat niet op zondag mag spelen, maar niemand heeft die op zondag naar de kerk moet:S.

Teminste dat was vorig jaar het geval, toen stonden we er ook op zaterdag avond voor Jan L*l omdat de scheidsrechters ook dachten dat we op zondag zouden spelen.

Al met al moeten we de punten wel hier houden!

• eeuwige handballer

ja mee eens en het is onzin om voor zulke dingen alles te veranderen. dan vind ik dat we 6 januari ook vrij moeten zijn dan moet ik ook na de kerk ;)

• Sjonnie 21

Er zijn wat spelers vertrokken en wat spelers bij gekomen, misschien zitten daar veranderingen in… dus niet te snel oordelen. Mocht dat zo zijn dan zou ik ook niet ieder mijn beleid daarin aanpassen.

• Ventje

Misschien zijn er idd veranderingen maar ik zou zeggen, als je regioklasse wilt handballen moet je je aanpassen aan de competie en niet andersom.. dan ga maar lekker voetballen.

Daar kennen ze namelijk het begrip zaterdag amateurs….

Geen verwijt naar de spelers in het team maar ik vind het gewoon een beetje raar, dat de hele competitie zich daaraan aan moet passen.

• larry bird

na een ongeluk en ziekenhuis bezoek ben ik weer redelijk hersteld en waag mij weer eens aan een voorspelling

reehorst- jupiter 75

dit wint jupiter makkelijk aangezien reehorst de weg helemaal kwijt is en jupiter gewoon constant presteerd.

swift arnhem - blerick

aangezien blerick een deel van de oude garde heeft teruggehaald en deze ook niet vies zijn van houthakken denk ik dat dit een spannende wedstrijd met veel 2 minutentijdstraffen wordt met de uitlag 25-23 voor swift A

vhc - unive achilles

kort en krachtig winst voor vhc met 7 verschil

v&l - de gazellen

Dit winnen de mannen uit geleen na 2 verlies partijen pakken ze nu thuis de punten gewoon weer

Wijnandia - swift H

dit wordt een mooie pot wijnandia is thuis natuurlijk sterk en moeilijk te kloppen maar denk dat swift met 27 - 29 de punten mee naar helmond neemt

witte ster 75 - asv udi

dit wordt een winst partij voor witte ster die laten we zeggen als winterkampioen het nieuwe jaar in gaan overigens geheel verdiend

• CARLOS TNT

mmm witte ster winterkampioen??

niet als het aan ons ligt het zijn maar drie doelpuntjes ofzo!!

:), maar we zullen eerst maar eens winnen