Voorspellingen Regioklasse B 9e ronde en terugblik 8e ronde

• Jean United

Ik alleen of de rest van de Johan Cruifjes ook??

Van angst geen sprake..van realiteit wel..

• Jeanette United

Ik weet niet of jij voor heel het team spreekt? Laten we hopen dat er niets mis is met je realiteitstoetsing en dat jullie inderdaad punten laten liggen; zou de competitie in ieder geval weer een stuk spannender maken. Het zal vast een mooie en spannende pot worden dus dat komt goed!!! Als dan ook Wijnandia de punten in eigen huis weet te houden, kan onze zondagavond niet meer kapot……

• De Stip

Het is helaas altijd zo dat het team met de meeste punten kampioen wordt (jaja, mijn naam is ook Cruijff)….op basis van vertoond spel…mmm, dan heb ik wel een ander favorietje ;-)

@Jeanette…wij houden de punten graag in eigen huis zondag…en als we jullie daarmee een plezier doen, dan graag. Maken jullie dat dan goed in de 1e, 2e en 3e helft als wij naar Waspik komen?? ;-)

Maar tot welk team reken jij je Jean? 1 of 2 ? ;-)

• Jeanette United

Als jullie de punten in eigen huis weten te houden, maken we dat in 2008 goed in de 3e helft. De 1e en 2e helft zullen we ons best moeten doen want jullie zitten nog te dicht achter ons dus geen cadeautjes!! Gelukkig is het in onze sporthal een stukje warmer dus dat is misschien al een tegenprestatie…. Enne wie is jouw favorietje dan wel; Wijnandia toevallig!?

Het is dit jaar te hopen dat de competitie na de eerste helft al niet voorbij is, en daar gaan we ons hard voor maken as zondag. Als ik Jean moet geloven dan moet dat lukken maar of dat nu zo betrouwbare informatie is…..

• De Stip

Cadeautjes krijgen jullie ook niet ;-) De 3e helft wil ik wel op de kalender zetten ;-)

En nee…die warme sporthal is uiteraard geen compensatie of goedmakertje…tenzij er gratis koud bier in geschonken wordt…

En nee, wij zijn nog niet constant genoeg om een serieuze titelkandidaat te zijn, maar we kunnen het iedereen wel moelijk maken (denk/hoop ik).

En jean…goeie kerel ;-), maar zou er weinig waarde aan hechten in de aanloop naar zondag…hahaha. Wordt wel een mooie pot hoop ik, als ie in Geleen was geweest en wij tijd hadden gehad, was ik wel komen kijken, maar helaas.

• Jean United

ik reken me tot beide Stip:)

• Jean United

Goed Dame en Heer:)

We zullen zien..ik zal niet alle kaarten op tafel gooien, maar we wachten af:) Maarja, laten we even naar de stand kijken..we staan nog steeds 4 punten los..dus geen nood aan de man mochten we hier punten laten liggen bij de harsloze gewassen piemel..

Succes het weekend allemaal…tot de volgende voorspelling dan maar weer;)

• larry bird

dat had ik nou niet verwacht dat jean united van v en l was het is wel oeval want ook daar heb ik gespeeld zo"n 5 jaar geleden ben jij zelf ook actief als speler dan komen wij elkaar wellicht nog tegen

• Jean United

Uiteraard Larry Bird..5 jaar geleden?? Toen speelde ik ook nog daar, dus dan moet ik je toch wel kennen eventueel..

Ik ben (nog) actief als speler, dus vertel maar waar ik jou dan eventueel ga tegenkomen..

• De Stip

Jean….NOG actief als speler?