Voorspellingen Regioklasse B 9e ronde en terugblik 8e ronde

• larry bird

ja de satnd van swift tegen witte ster is inderdaad een stand die menig handballer doet verbazen.

toch denk ik dat blerick verliest omdat swift iets goed te maken heeft

reehorst gaat ook de boot in die zitten in een neerwaardse spiraal

achilles wint ook verder geen commentaar

vhc houd ook de punten in valkenswaard

het ligt eraan wie er bij wijnandsrade meedoen maar ik ga er vanuit dat hun ook de punten in eigen huis houden

maar daar in tegen ben ik van mening dat vlug en lenig de eerste punten gaat morsen in eigen huis.

• Number 24

* ik hou het hier op Blerick denk toch dat Swift H hier net iets te kort gaat komen

* Udi gaat hier de punten mee nemen

* geen idee Swift 2 vond ik ook niet zo super en Achilles ken ik niet maar als ik het toch moet zeggen hou ik het op Achilles

* Vhc houd de punten thuis

* Als Wijnadia kompleet is houden ze de punten thuis al zal het wel zwaar worden

* zal een spannede wedstrijd worden maar denk toch dat de spanning snel uit de cometie is dus V&L wint hier

• Number 24

* ik hou het hier op Blerick denk toch dat Swift H hier net iets te kort gaat komen

* Udi gaat hier de punten mee nemen

* geen idee Swift 2 vond ik ook niet zo super en Achilles ken ik niet maar als ik het toch moet zeggen hou ik het op Achilles

* Vhc houd de punten thuis

* Als Wijnadia kompleet is houden ze de punten thuis al zal het wel zwaar worden

* zal een spannede wedstrijd worden maar denk toch dat de spanning snel uit de cometie is dus V&L wint hier

• Jean United

@Stip

meld je je ook weer eens hier kerel;)

We speelden in het algemeen een hele slechte wedstrijd, het niveau van deze klasse is bedroevend en als je dan ook nog eens blijft winnen zonder nog geen enkele wedstrijd goed gespeeld te hebben dan sluipt er iets in de ploeg…ik wacht af op de eerste nederlaag, misschien gaan we dan eindelijk eens voluit ballen:)

En jullie?

• Jean United

@Larry Bird

Laten we even duidelijk stellen dat Witte Ster thuis speelt;)

In eigen huis laten wij geen punten liggen, namelijk gesteund door het ozo talrijke publiek in Glanerbrook en de potten met zandhars.

Maar geef je gelijk, ditmaal laten wij punten liggen.

• De Stip

dat klinkt arrogant Jean ;-)

we kwamen op een ruime voorsprong, maar lieten het daarna (laksheid?) liggen, waardoor de tegenstander langszij en voorbij komen. Doordat we 5 spelers misten, misten we net de energie om weer op voorsprong te komen. Zeer zeker geen wedstrijd die we hadden moeten/morgen verliezen.

Scheidsen waren weer eens bedroevend, aan 2 kanten…pffttt

Zondag een mooie pot, tegen Jupiter…

• De Stip

@Jean…wat is dat voor een instelling? Titelkandidaat onwaardig kerel….

• Jean United

Gezonde arrogantie mag je het wel noemen;)

Laten we eerlijk zijn, met dit team hebben wij weinig te zoeken in deze klasse:) Als we eens goed gaan spelen heet dat, vooralsnog gaat het allemaal te makkelijk en wordt het eens tijd dat we tegen de lamp lopen..tegen VHC was het kantje boort, tegen Reehorst..tjah..die hadden de kwaliteiten niet echt om er echt overheen te lopen en die waren na half uur spelen al kapot..en nu Witte Ster..tot op het bot gemotiveerd..dus komt goed:)

• Jean United

haha..neej kerel..zo is het niet bedoelt:) Gaan nog steeds vol voor kampioenschap, maar we spelen niet goed..dus vandaar..

• Jeanette United

Goh Jean, ik heb het idee dat je jezelf en dus V&L wel erg in de underdogpositie plaatst voor as zondag; tactiek of echte angst?