uittrappende handbal keeper

• mark

oke, dat is inderdaad het antwoord dat ik zocht, dank jullie wel.

groet mark

• Bananza

De oog-hand coördinatie is (niet alleen bij handbal) beter en fijner ontwikkeld dan de oog-voet coördinatie! Dus met de handen kun je de bal beter op de gewenste positie krijgen.

Daarnaast is voetballen met hars ook niet zo makkelijk..

• Jopie

als handbalkeeper en toch niet al te slechte voetballer kan ik zeggen:

antwoorden mark en kieka (30-10-2007 0921 en 1116)

• kieka

Jopie schreef:

>

> als handbalkeeper en toch niet al te slechte voetballer kan

> ik zeggen:

>

> antwoorden mark en kieka (30-10-2007 0921 en 1116)

Zal wel blond zijn maar wat bedoel je?

• 123

het is juist heel verschillend hoe vaardig handbalkeepers als voetballer zijn.

de ene keeper kan beter niet proberen te voetballen omdat hij anders zijn/haar poten breekt :P

de andere kan misschien heel goed voetballen en is ook goed in handbalkeepen :)

ligt volgens mij dus heel persoonlijk

• Gianni

Handbalspelert

Foebalkeepert

• Danielle

Maar dan nog blijft een handbal kleiner en dus minder goed te coordineren lijkt mij..

• Gianni

Tuurlijk gooi je veeeeeeeel preciezer met je hand als uittrappen met je voet. Dat snapt elke josti.

• Amsterdammertje

He, Mark jij moet maar helemaal niet schoppen.

De laatste keer dat jij schopte (voor zover ik kan herinneren) schopte je op het schoolplein ((G.J. verwelle) iemand de vinger uit de kom en brak hem ook nog.

• ricochet

Bij mijn beste weten mag een handbalkeeper (zoals ikzelf) de bal alleen met de voet of het onderbeen spelen als deze richting doel (of achterlijn) gaat. Maar een omhaal vanaf de cirkel dat mag toch wel?