2de ronde eerste divisie

• Amsterdammertje

Hercules - Quintus 2

Ik voorspel een overwinning voor Hercules zelfs al is in Kwinsheul het eerste vrij.

Internos - Hurry Up

Ik ga voor die ‘Drenten’ met centen. De trommeltjes uit Etten-Leur zijn weer onhoorbaar.

MHV'81 - Groene Ster

Over “rode lantaarn” spreken is nog veel te vroeg. Ondanks dat wil ik toch wel even kwijt dat ROOD en GROEN het (als kleur) samen goed doen. Ik zet mijn centjes op de bravourboys uit Mill.

UDSV - CSV

Makkelijk winnen is voor UDSV zeker nog geen feit. Gelijk spel zit er voor CSV ook nog wel in, als het slim wordt gespeeld. Aangezien jullie toch betrekkelijk uit mijn “omgeving” komen wil ik eenmalig helpen met de vraag; hoe, wie, wat Hans(je) van Dijk. JA hij schiet keihard, bekeken en afwisselend, maar meer nog dan dat put hij voordeel uit zijn ervaring, lengte, linkshandig -en traagheid. Ook een goed advies; let niet teveel op wat jopie schijft, sommige mensen praten immers naar hun verstand. Mandekking …….. ? Dan gaat voor elke speler al snel de lol eraf en presteren wij allemaal een stuk minder. Hans maakt het nog ……. trager.

Bevo HC 2 - HA R&O

Dacht niet dat het 1e van de thuisploeg internationale verplichtingen had. Dus iedereen kan gewoon meespelen. Leuke pot, open strijd. Ik zet géén geld op winst voor één van beide ploegen. De coach zal nu slim en bepalend moeten zijn.

Aalsmeer 2 - White Demons

Ga voor de (semi) Amsterdammertjes.

VenS - Volendam 2

Heb wel iets met de Blauwe Stad. Voor mij deze wedstrijd Groningen favoriet.

V&S gaat de tweede overwinning pakken zodat ze nog even bovenin mee blijven draaien.

• Norrit

Alle thuisclubs gaan winnen.

Zo, nu is het tijd voor een amsterdammertje

• jopiedewit

Let niet teveel op wat jopie schrijft……jij bent nog dommer dan ik dacht, hij kan wel heel traag zijn maar is super explosief maar dat snap jij toch niet neem van mij aan dat er niet 1 persoon op dit niveau hem kan stoppen mandekking help niet en ik denk dat hij er minimaal 14 in goit en er 8 afspeelt op de hartog …nou CSV succes ermee

• kieka

we zullen het zien jopie….

Bedankt Amsterdammertje…

• kieka

GJ schreef:

>

> zou ik ook zeggen maar wel lekker dat hij er elke wedstrijd

> een stuk of 15 ingooid

Hmmm, slechts 4……

• sjaakert

hij is niet de enigste die goed kan handballen !! zit wel wat meer talent bij udsv ! en word nu ook eindelijk goed begeleid door Boiko.

kieka schreef:

>

> GJ schreef:

> >

> > zou ik ook zeggen maar wel lekker dat hij er elke wedstrijd

> > een stuk of 15 ingooid

>

> Hmmm, slechts 4……

• GJ

Ja en maar 10 min gespeeld?????

• kieka

GJ schreef:

>

> Ja en maar 10 min gespeeld?????

Nee hoor, dat waren zeker geen 10 minuten!

• zo dan

Het lijkt erop alsof UDSV wil laten lijken alsof HvD maar een kleine invloed heeft. Sorry voor die andere jongens maar het afgelopen seizoen heeft bewezen dat dit absoluut niet zo is!!

• Fiets1984

het is wat ´sjaakert´ zegt: de anderen worden nu ook goed getraind en begeleid… dat is het verschil met afgelopen seizoen…