Hercules - Quintus 2
Ik voorspel een overwinning voor Hercules zelfs al is in Kwinsheul het eerste vrij.
Internos - Hurry Up
Ik ga voor die ‘Drenten’ met centen. De trommeltjes uit Etten-Leur zijn weer onhoorbaar.
MHV'81 - Groene Ster
Over “rode lantaarn” spreken is nog veel te vroeg. Ondanks dat wil ik toch wel even kwijt dat ROOD en GROEN het (als kleur) samen goed doen. Ik zet mijn centjes op de bravourboys uit Mill.
UDSV - CSV
Makkelijk winnen is voor UDSV zeker nog geen feit. Gelijk spel zit er voor CSV ook nog wel in, als het slim wordt gespeeld. Aangezien jullie toch betrekkelijk uit mijn “omgeving” komen wil ik eenmalig helpen met de vraag; hoe, wie, wat Hans(je) van Dijk. JA hij schiet keihard, bekeken en afwisselend, maar meer nog dan dat put hij voordeel uit zijn ervaring, lengte, linkshandig -en traagheid. Ook een goed advies; let niet teveel op wat jopie schijft, sommige mensen praten immers naar hun verstand. Mandekking …….. ? Dan gaat voor elke speler al snel de lol eraf en presteren wij allemaal een stuk minder. Hans maakt het nog ……. trager.
Bevo HC 2 - HA R&O
Dacht niet dat het 1e van de thuisploeg internationale verplichtingen had. Dus iedereen kan gewoon meespelen. Leuke pot, open strijd. Ik zet géén geld op winst voor één van beide ploegen. De coach zal nu slim en bepalend moeten zijn.
Aalsmeer 2 - White Demons
Ga voor de (semi) Amsterdammertjes.
VenS - Volendam 2
Heb wel iets met de Blauwe Stad. Voor mij deze wedstrijd Groningen favoriet.
V&S gaat de tweede overwinning pakken zodat ze nog even bovenin mee blijven draaien.