2de ronde eerste divisie

• zo dan

Leeft de eerste divisie al een beetje?

Ik ben benieuwd naar de wedstrijden dit weekend!!

Hercules - vd Voort/Quintus 2

Ik voorspel een overwinning voor Quintus omdat het eerste vrij is!

Internos - Hurry Up

Alweer een kraker, beide topploegen vorige week verloren! Ik denk dat Internos thuis gaat winnen.

TB Europe/MHV'81 - Denkit/Groene Ster

MHV gaat deze wedstrijd winnen, Groene ster speelt voorspelbaar.

UDSV - CSV

UDSV wint makkelijk.

Eurotech/Bevo HC 2 - HA R&O

HA R&O gaat winnen, zij hebben het beste team van deze klasse en zijn elke wedstrijd favoriet!

FIQAS/Aalsmeer 2 - White Demons

Aalsmeer wint dik, White Demons lijkt dit jaar behoorlijk verzwakt.

Hypotheekbanque/VenS - KRAS/Volendam 2

V&S gaat de tweede overwinning pakken zodat ze nog even bovenin mee blijven draaien.

• zo dan

Ik ben trouwens erg benieuwd hoe Hans van Dijk van UDSV zijn doelpunten maakt. Volgens mij neemt hij geen pingels. Zijn het vrije ballen of scoort hij ook veel uit het spel? Hoe schiet hij, keihard, bekeken of afwisselend?

Kortom: heeft mandekking zin of niet? Alle info is welkom!

• FritZ

Hercules - vd Voort/Quintus 2 => Quintus 1 & 2 wint

Internos - Hurry Up => Hurry Up na de verrassende nederlaag vorige week.

TB Europe/MHV'81 - Denkit/Groene Ster => MHV

UDSV - CSV => Hans van Dijk & David den Hartog winnen

Eurotech/Bevo HC 2 - HA R&O => HARIBO,

FIQAS/Aalsmeer 2 - White Demons => Aalsmeer 2

Hypotheekbanque/VenS - KRAS/Volendam 2 => V&S

• kieka

Het lijkt alsof jij as. zaterdag tegen UDSV moet…

De enige info die ik heb is dat ik hem persoonlijk niet zo geweldig vind:)

• borisje

Dan heb je vast niet veel van hem gezien… Die gozer ziet er misschien niet als een atleet uit maar is gewoon goed!

• Henkie

Hercules - vd Voort/Quintus 2 => Quintus

Internos - Hurry Up => Hurry Up

TB Europe/MHV'81 - Denkit/Groene Ster => MHV wint makkelijk

UDSV - CSV => Eitje voor UDSV

Eurotech/Bevo HC 2 - HA R&O => Ik HOOP op een stunt van Bevo 1, 2

FIQAS/Aalsmeer 2 - White Demons => Aalsmeer 2

Hypotheekbanque/VenS - KRAS/Volendam 2 => V&S

En Hans van Dijk scoort alles uit de vrije worpen. Niet zo gek als er bijna elke aanval wel een vrije worp is en Hans van Dijk alles of zelf schiet of door speelt.

• Achilles7

Wat kan Hans van Dijk nog meer doen dan zelf schieten of overspelen? Dribbelen of bedoel je dat niet :)

• jopiedewit

Als je nu nog niet weet wie of wat hij is en doet, geef ik je weinig kans om dan nog iets te kunnen regelen. als 1e moet je een muur metselen die bestand is tegen een gewicht van 105 kg . 2 mandekking helpt niet geef je weinig kans, of nogmaals je moet zelf dan 120 kg wegen. en wat kieka betreft ben benieuwd wie er dan wel beter moet zijn in deze rampzalige eerste divisie poule, als hij al met 1x trainen per week of zelfs helemaal niet traint en dan nog de betere is van deze competitie, dat zeg al genoeg denk ik hoe de rest is.

• kieperkiller

en here are the results from …komend weekend,

Hercules - vd Voort/Quintus 2 ……hercules delft het onderspit,kwintus dus.

Internos - Hurry Up…….wie het langst tromt,tromt het best,gelijkspel.

TB Europe/MHV'81 - Denkit/Groene Ster ……gr. ster wordt tot kickerdrill gespeelt,mhv duuus. en jongens meteen de ballen in de kast,na de pot.

UDSV - CSV …..vooral mandekking geven aan de dijk,uuhhmm, huiswerk maken csv,zo dan!…udsv winst

Eurotech/Bevo HC 2 - HA R&O …….rotterdam en zo moet ook bekend worden in limburg toch? dus moeten ze weer winnen. maar bevo doet niet mee in kaart spel,gelijkspel.

FIQAS/Aalsmeer 2 - White Demons ……..toch weer net niet voor w.demons.

Hypotheekbanque/VenS - KRAS/Volendam 2 …..v&s met kleine winst op karakter he..uhm

• GJ

zou ik ook zeggen maar wel lekker dat hij er elke wedstrijd een stuk of 15 ingooid