lachwekkend!

• borisje

Geld dat voor e&o niet hetzelfde dan? Die zitten nou ook niet bepaald met alleen topspelers in de selectie… De basis is zeker eredivisieniveau maar als er gewisseld moet worden zit je toch met een probleem he…

• No. 999

Als je idd leert lezen zie je dat deze uitspraak gaat om de breedte van de selectie van Hurry Up en niet over de kwaliteiten die er wel óf niet in de selectie zitten!

En wat Jan Majoor bereikt heeft in zijn handbalcarriere is toch heel wat meer dan de meeste van jullie kunnen zeggen (uitzonderingen daar gelaten).

Ik vind dat je best kritiek op iemand mag hebben maar probeer geen uitspraken van iemand te verdraaien om hem af te zeiken, kom dan met gegronde kritiek!

De uitspraak van Jan Majoor is niet lachwekkend maar jouw kinderlijke kritiek is lachwekkend!

• australie

Heb je joris weer die denkt ook dat ie alles weet

• Andy Mc Nab

No.999. Als je schrijft en spreekt over de breedte van een selectie gaat het juist om de gelijkheid aan kwaliteit. Anders spreek je over een grote selectie. Iedere ploeg in Nederland kan wel 28 man op papier zetten maar wat heb je daar in hemelsnaam aan. En hoe gaat Jan Majoor die spelers tevreden stellen die niet gaan spelen? Het is goed dan Henricus Velzing de nieuwe voorzitter wordt. Met zijn netwerk zal hij vast en zeker bedrijven aan Hurry Up weten te binden. Is ook nodig want om een selectie van 28 man onder contract te hebben (salaris, kleding, woonruimte) zijn er nogal wat euro's nodig.

Ik begrijp de opmerking van Jan Majoor wel. Sneren richting E&O doet het bij een bepaalde groep mensen erg goed in Zwartemeer. Na de opmerking, voorafgaande aan de 24 - 30 thuisnederlaag tegen het toch verzwakte E&O, dat door de komst van Rutgers, van Harten, Ferwerda en Vendeloo (en het jaar daarvoor Aalderink, de Raad, Hageman) E&O straks geen tweede team meer op kan stellen past deze nieuwe opmerking precies in het goede straatje.

Jan moet gewoon keihard knokken met zijn, kampioen worden (een makkie met zo'n brede selectie), dan is E&O - Hurry Up net als het afgelopen handbaljaar het duel met de meeste toeschouwers. Want waar komen er nog 2.000 mensen op een ‘gewone’ competitiewedstrijd af in Nederland?

• borisje

niet alles, wel veel… ;)

• Tokkie

Smiechel schreef:

>

> hurry-up kan wel een selectie hebben met 28 spelers, maar wat

> heb je aan niet eredivisie waardige spelers als je wilt

> promoveren? Laat staan een stabiele eredivisie club te worden.

>

> En nee ik ben echt niet jaloers op jan majoor, en helemaal

> niet op zijn selectie bij hurry-up. Er zitten een paar

> spelers bij die zeker wanneer ze doorgroeien heel ver kunnen

> komen met handbal. Maar meer dan de helft red t duidelijk niet!

Nou prima.. zeg dat je 10 spelers overhoud die t wel redden en eredivisiewaardig zijn… kang niet gek dacht ik zo… ;)

• FritZ

Mooi praten kan hij wel met deze uitspraken blijkbaar, 28 man zegt ook niets, maar goed, als hij het waarmaakt mag hij grootspraak hebben. Maar praat met versterkende feiten, afzeiken van andere clubs is zo makkelijk, en het maakt je niet sterker, ik ben benieuwd wat `de boeren´ gaan doen dit seizoen!!

• FritZ

Dus een discussie is een jaloerse reactie? Die ga jij dus niet graag aan Ringo?

• Ringo

Met jou niet. Jij kraamt toch alleen onzin uit, dat scheelt dan weer. en zo dan nog laat jan majoor dat toch lekker roepen. einde van de competitie zien we wel waar de schepen zijn gestrand

• bd

laat ik Hurry Up ten eerste van harte feliciteren met het vormen van een selectie van 28 spelers, dat is zeker niet gering.

Het is echter maar de vraag of een aantal van de spelers dit aan het einde van het seizoen, of eerder, nog kunnen waarderen. een grotere selectie betekent voor de minder goede spelers namelijk ook minder, of zelfs geen, speelminuten.

Iets dat tijdens de oefenwedstrijd tegen “de grote broer” uit emmen duidelijk werd, er werd zeer weinig gewisseld.

Ik weet niet of bij deze 28 spelers ook de spelers van het 2e team zijn inbegrepen, mocht dit wel het geval zijn dan komt een ieder denk ik wel aan speeltijd.

met de uitspraken tegen E&O maakt de heer Majoor waarschijnlijk goede vrienden in Zwartemeer, met modder gooien is tussen de beide clubs tot een ware kunst verheven. iets waar de media gretig gebruik van maakt. maar ach, negatieve publiciteit is ook publiciteit.

rest mij allen een plezierig en sportief seizoen toe te wensen vanuit het mooie Drenthe.