lachwekkend!

• Smiechel

De club, die vorig seizoen uit de eredivisie degradeerde, wil zo snel mogelijk terug naar het hoogste niveau om zich structureel in de eredivisie te handhaven. Trainer Jan Majoor: “We hebben een groep van 28 man. Welke eredivisieclub kan dat zeggen? Een paar kilometer verderop zit er in ieder geval één die daar jaloers op is”!!!!!

Jan Majoor zegt hier dus, ik heb liever 28 spelertjes dan een selectie die van me kan winnen!

Succes dit jaar hurry-up!

• piet perzik

Gelukkig heeft jan majoor veel bereikt in zijn handbal leven als trainer en speler. Ik vergeet nooit weer dat hij als trainer Bart Leenders die toen nog bij bfc keepte tipte als verassing van het seizoen. Bijna gededragdeerd uit de erdivisie en die keepers was wel heel slecht

• borisje

Let op jezelf jongens….

• Smiechel

gaat zo moeilijk naar zulke uitspraken.

Helemaal omdat hij zo'n uitspraak doet nadat ze verloren hadden van het clubje wat jaloers zou moeten zijn?

Als ik E&O was.. zou ik niet jaloers zijn. Alleen ze zullen wel een moeilijk jaar krijgen..

• borisje

Dan lees je niet goed…. Hij zegt dat hurry up een selectie van 28 man heeft en dat e&o daar jaloers op kan zijn… Hij zegt niet dat hurry up beter is…

• Supporter

Een reactie geven op iemand met een grote mond (Jan Majoor) is geen probleem maar ik vind het minder fair dit te doen over de rug van andere spelers.

• Gianni

28 boeren?

• Tralalaaa

Haha..en hoeveel van die 28 boeren zijn nu serieus eredivisie waardig?

• Ringo

ik merk iets van jaloezie want anders ga je hier geen discussie over voeren lijkt mij

• Smiechel

hurry-up kan wel een selectie hebben met 28 spelers, maar wat heb je aan niet eredivisie waardige spelers als je wilt promoveren? Laat staan een stabiele eredivisie club te worden.

En nee ik ben echt niet jaloers op jan majoor, en helemaal niet op zijn selectie bij hurry-up. Er zitten een paar spelers bij die zeker wanneer ze doorgroeien heel ver kunnen komen met handbal. Maar meer dan de helft red t duidelijk niet!