Portengen

• jopiedewit

het is geen onzin wat beertender zegt alleen iedereen vergeet dat elk team om 1 a 2 spelers draaidt, haal nou bij elk team ere en eerste divisie de beste 2 weg zowel bij de dames als heren dan denk ik dat elk team helemaal instort

• fu yong hai

er zitten inderdaad in ieder team betere en mindere spelers, maar bij de meeste teams hebben de mindere spelers wel nog een waarde voor het team. bij UDSV kun je de mindere goden voor elke willekeurige handballer vervangen zonder verschil te zien.

• beertender

k handbal al wat jaartjes op niveau ja…. en heb in de jaren dat udsv in de eredivisie zat tegen ze gespeeld… sorry, maar zoals ik al zei, dat was bij voorbaat al beslist. de vraag was hoe dik de uitslag zou uitvallen..

je zegt dat ik onzin praat? nou goed, zeg t maar…. afgelopen seizoen weer…. wat is het verschil tussen om degradatie vechten en nog n periodetitel binnenhalen op t laatst? hans van dijk lijkt me…

laat ik het anders zeggen. heeft udsv andere spelers dan die het verschil kunnen maken? het simpele antwoord is nee… ja, een enkele keer, maar niet week in week uit… dat is het verschil tussen een goede en een middelmatige handballer…

anyway, je zal zelf wel bij udsv spelen, dat scheelt nogal in je perceptie… het aantal behaalde punten an een wedstrijd of 14 afgelopen seizoen lijkt me feitelijk gezien genoeg info…

zoals k al zei, tegen udsv spelen was altijd heerlijk… altijd n doelpuntje of 10 hehehe

• Pieter

degradatie was een feit geweest zonder HvD

• jopiedewit

maar even wat anders is dit een onderwerp over portengen over over v.dijk hans is gewoon een geweldige speler die er veel meer uit had kunnen en moeten halen ,als je ziet dat hij verschillende clubs gered heeft in het verleden hier in nederland en belgie. En dat prtengen niet naar udsv is gegaan dat ligt bij de begeleiding van udsv, het is toch duidelijk dat de voorkeur bij de dames lig daat anders ga je niet in zee met een type als van Born. Bij de dames kan alles en bij de heren niets en dat boiko is gehaald dat is gewoon om geen gezichts verlies te krijgen want portengen is gewoon te veeleisend voor van Born…..

• maha

Het zou UDSV sieren als het werkelijke verhaal naar buiten gebracht wordt.

Daarna goed communiceren en zo…

voorkom je ook dat allerlei “Fietsen” met zwamverhalen op dit soort site's verschijnen. Wat een slappe hap!

• Ton van Born

Beste Jopiedewit (echtenaam?),

Meestal reageer ik niet of nauwelijks op wat er gezegd en/f geschreven wordt nav de investeringen die ik gedaan heb om het Nederlandse handbal (zowel dames als heren) op een internationaal hoger niveau te brengen. Reeds in 1985/86 zijn wij als Datateam begonnen het NHV financieel te ondersteunen en met name de Nationale herenploeg olv Guus Cantelberg. Later hebben Hirschmann & Hans Verkerk Keukens dit stokje overgenomen en zijn wij overgestapt naar de Nationale damesploeg (na eerst nog de vereniging Foreholte te hebben gesponsord). Dit hebben wij volgehouden tot 2003. Vwb Peter Portengen is het helaas gelopen zoals het gegaan is en reeds gepubliceerd door UDSV.

Moraal van het verhaal - EERST NADENKEN EN ONDERZOEKEN EN DAN PAS REAGEREN.

• anton jansen

als het grootste deel middelmaat is, siert het dan niet een toptrainer (in jullie ogen) om juist hier trainer te worden?

Of kun je alleen kampioen worden met versterkingen?

is het wel zo'n goede trainer? of een bezigheidstherapeut met een al goede spelers?

• Hey

Klopt helemaal! Hulde hiervoor. Ik ben blij dat er mensen zijn die geld in onze sport willen investeren.

Het had UDSV echter wel gesierd als ze de waarheid hadden verteld over het ‘vertrek’ van Portengen. Beetje jammer dat hij zelf de boeman toegespeeld krijgt terwijl de zaken heel anders liggen… Portengen was zeker naar UDSV gekomen als zij hun afspraken nagekomen waren.

• Ton van Born

De versie van UDSV is “helaas” waar. Peter Portengen was schijnbaar niet bereid te wachten tot de verantwoordelijke mensen terug waren voor werkzaamheden uit het buitenland en is toen (bewust) zelf de publiciteit gaan opzoeken. Dan houd het wat mij betreft op.