Portengen

• beertender

ach joh… nu gaat portengen tenminste met een groep werken waar perspectief in zit… heel dat udsv, sorry hoor, maar als je mensen moet gaan aanleren om een bal te vangen om t zaakje aan de gang te krijgen…..

• Pieter

ze waren te afhankelijk van H. van Dijk

• huppie

Ik denk dat Portengen er van afzag bij UDSV omdat er totaal geen perspectief in zit. Maar goed, wat wil je ook als alleen je eerste team met hars mag spelen!!! Dit maak het natuurlijk moeilijk voor anderen om door te stromen.

• jopiedewit

ze waren te afhankejijk van H.v.Dijk, ik bespeur een beetje jaloezie. Welke club op dit niveau of zelfs hoger zou niet een speler van dit kaliber willen hebben, niet zeuren over leeftijden want dat is typisch nederland. De duitsers zijn ook wereld kampioen geworden met 38/40 jarige. ik denk dat je zoals nu gebeurt beter met kinderen kan gaan spelen op eredivisie niveau zowel bij de dames als heren denk daar eens over na

• 123

“udsv kan geen bal vangen”

“er mag niet met hars gespeeld worden”

“er is geen doorstroom omdat er niet met hars gespeeld word op lagere niveaus”

“er zit geen perspectief in”

“alles hing afgelopen seizoen van h v dijk af”

WAT EEN GELUL ALLEMAAL

• 123

ojah, vergeten te zeggen:

ga geen dingen zeggen als je er helemaal van niks weet.

(iedereen roept wat en geeft een oordeel over udsv, vooral over zaken waar ze niks vanaf weten)

• beertender

sorry, maar k heb al jaren geen wedstrijd meer tegen udsv gespeeld die niet bij voorbaat al beslist was…. inderdaad heerlijk zo'n schutter en mischien ook wel zo'n cirkelloper, maar de rest was en is toch echt absolute middelmaat…

• 123

maar toch goed genoeg voor de eerstedivisie.

als mensen gewoon wedstrijden van udsv hadden komen kijken, hadden ze kunnen zien dat niet alles om h v dijk en de cirkelspeler gaat.

toch jmmr maartoch

• beertender

sorry, maar nogmaals, de rest is echt middelmaat……goed genoeg voor eerste divisie… ja, zo lust ik er nog wel een paar…. cirkelloper en opbouwer zijn de enige 2 eredivisiewaardige spelers… de rest zal, zonder deze 2, te allen tijde rommeln in de marge van de eerste divisie… of je dat nu leuk vindt of niet, het is gewoon zo…

• 123

waar handbal je zelf en hoevaak ben jij bij udsv komen kijken?

waznt je praat onzin