EK 2012???

  • markske

    Wie gaat dit weer betalen???…….het vorige dames EK was financieel ook al een tegenvaller….dacht dat de bond al genoeg schuld had opgebouwd…

    NHV wil EK 2012

    OOSTERBEEK (ANP) - Het Nederlands Handbal Verbond (NHV) wil graag het Europees kampioenschap voor vrouwen in 2012 organiseren. Het verbond heeft de Europese Handbal Federatie (EHF) laten weten zich kandidaat te willen stellen en begint een haalbaarheidsonderzoek.

    Het zogeheten bidbook moet voor 1 oktober 2007 binnen zijn bij de EHF. Pas in september 2008 valt de beslissing over de toewijzing. Oekraïne, Servië en Duitsland willen zich eveneens kandidaat stellen.

    (26 mei 2007)

  • Derksen

    Misschien dat een EK best wel eens geld op zou kunnen leveren?

  • fu yong hai

    er wordt momenteel flink bezuinigd bij t NHV zodat ze in 2012 weer wat geld over hebben. er is inmiddels al 120 euro gespaard op medailles voor de verliezend finalisten bij dames en heren eredivisie. die waren er namelijk niet. rekening houdende met de stijgende metaalprijzen kan er dus, dit jaar meegerekend, ongeveer 750 euro bespaard worden. ervanuitgaande dat de “grote mensen” bij t NHV zich nergens voor schamen en op alle nodige zaken besparen mogen we concluderen dat ze tegen de tijd dat dat EK begint al genoeg bij elkaar hebben om én dat EK te betalen én om er zelf ook nog een leuk zakcentje aan over te houden.

  • borisje

    Waren de zilveren medailles er echt niet??? Zou schandalig zijn…. heb er ook zo één… Op dat moment is het @!#$ maar later kan je er toch nog wel trots op zijn..

  • moeke

    Bij de finale van het kampioensschap en de bekerfinale waren er geen medailles voor de verliezers. Schandalig vind ik dat.

  • sjoebie

    Ik vraag me ook af in welke hallen je de wedstrijden wilt laten spele?

    Volgens mij hebben we nog niet eens een hal waar der meer dan 5000 in kunnen!?

    Beetje triest als je dat gaat vergelijke met het afgelopen wereldkampioenschap in duitsland!

    Volgens mij waren de vip tribunes nog groter dan 5000 daar!

  • Pieter

    Van der Voort Hal

    Bouwcoach Hallen

    Bloemhof

    Topsporthal?

  • sjoebie

    Van der Voort Hal ===== 1200!!???

    Bouwcoach Hallen ===== 1300!!???

    Bloemhof ====1200!!!???

    Topsporthal? ====2000!!!???

    We hebbe gewoon denk ik op het gebied van sporthallen al heel weinig te bieden!

    Tenzij je een ahoy of dergeljike naar handbalhal ombouwd!

  • fu yong hai

    in sittard kunnen er met behulp van extra tribunes 3000, maar ik denk niet dat welke hal in nederland dan ook aan de veiligheidseisen gaat voldoen als je ze tot de nok toe gaat volduwen met mensen.

  • flevo-scheids

    maar wat dacht je van de nieuwe top sporthal in Almere. Was net niet af voor de bekerfinales maar daar wordt in September de supercup gespeeld

    Kijk maar op bijgaande link

    http://www.omniworld.nl/hal.html