EK 2012???

  • Rijswijker

    Nou dan hebben we iniedergeval al een hal…want ik denk niet dat er veel mensen in die 2 kleine halletjes kunnen…nou ja ik hoop ook dat het haal baar is ..maar lijkt me sterk..!!! Al zullen er wel een paar van de bovengenoemde hallen/topsportcentra's gebruikt kunnen worden denk ik!

  • sneakystef

    èr staat tegenwoordig in Zoetermeer ook een “topsporthal”, waar 1500 man in kan.

    en een Ahoy lijkt mij een fantastische lokatie.

  • fu yong hai

    ff voor de goeie orde

    http://www1.handball-wm-2007.de/front_content.php?idcat=39

    in de “kleine” stadions, waar de onbelangrijke wedstrijden gespeeld werden, gaan minimaal 5000 mensen. nog een geweldig punt van menig sporthal in nederland is dat de kleedlokalen vaak niet gemaakt zijn om meer als 10 spelers onderdak te bieden. hoe vaak kom je niet in een hal waar je je reet niet kan draaien omdat je ‘m anders bij iemand in z’n gezicht duwt. ik zie t nog niet gebeuren dat de mannen van “die mannshaft” hutje mutje op elkaar geduwd gaan zitten of zich verspreiden over 18 kleedlokalen.

    dus er moeten ofwel enkele voetbalstadions omgetoverd worden (hoeveel stadions zijn er in nederland met n dak dat dicht kan), ofwel grote evenementenhallen omtoveren tot handbalarena's, ofwel een stuk of acht gemeentes zover krijgen dat ze voor de plaatselijke handbalclub een flitsend veldje met bijbehorende tribunes en kleedlokalen uit de grond stampen. hebben de clubs er naderhand misschien ook nog wat aan. tegen de tijd dat we die hallen dan uitverkocht krijgen zien we wel weer verder.