4e Ronde Heren Eerste Divisie.

  • Desperados

    Nieuwe ronde nieuwe kansen :

    WHC - DIOS : WHC Verrast en houdt de punten thuis 25 : 23

    Havas - Atomium'61 : Ook hier gaat atomium weer puntloos naar huis 28 : 22

    Gemini - HARO Rotterdam Harsloze wedstrijd, toch nemen de rotterdamse talenten de punten mee huiswaarts! 20 : 25

    AHV Achilles - FIQAS/Aalsmeer 2 Redelijke makkelijke overwinning voor Aalsmeer 21 : 27

    Lagerhuis Mill/MHV '81 - HandbaL Venlo Kan een lastige pot worden voor Venlo maar neemt ook hier de punten mee 22 : 30

    Quintus 2 - KRAS/Volendam 2 Eerste winst voor de volendammers? denk het niet 26 : 24

    Targos Bevo Hc 2 - Sittardia Spannende wedstrijd die beide kanten op kan 25 : 26

  • Jos

    WHC - Dios. Zou weleens een spannend potje kunnen worden. Dios 1 X gelijk 2 nipte overwinningen. Kunnen nu weleens tegen de 1e nederlaag gaan aanlopen

    Havas - Atomium. Denk toch winst voor Havas.

    Gemini - HARO Rotterdam. Haro meer kwaliteit, ze moeten het alleen wel om zien te zetten in die harsloze hal

    Achilles - Aalsmeer. Winst voor Aalsmeer

    MHV - Venlo. Venlo is goed bezig en gaan de punten meenemen maar niet gemakkelijk

    Quintus 2 - Volendam 2. Quintus kan zich weer versterken en dus blijft Volendam met lege handen en ben ik bang dat de wens van de Volendammers om te promoveren naar de Eredivisie een vroege dood is gestorven.

    Tenzij ze zich ook gaan versterken met Heren 1 spelers

    Bevo 2.- Sittardia. Limburgs onderonsje tussen 2 jonge teams. Ik denk dat Sittardia het 1 e puntverlies gaat lijden

  • voorspelling

    WHC - Dios. Wordt niet echt een spannende pot. Schat DIOS iets hoger in. Wint +5

    Havas - Atomium. Moeilijk, thuisvoordeel Havas +3

    Gemini - HARO Rotterdam. Met of zonder hars, Haro is beter +9

    Achilles - Aalsmeer. Aalsmeer is beter +12

    MHV - Venlo. Tja Mill uit is en blijft voor iedereen lastig, ook voor Venlo. Gelijkspel

    Quintus 2 - Volendam 2. Volendam neemt niks fatsoenlijks mee en vissen weer eens achter het net. Quintus +12

    Bevo 2.- Sittardia. Limburgs onderonsje en 2 scheidsrechters die vorig weekend (volgens sommige mensen hier op het forum) een wedstrijd helemaal kapot hebben gefloten….. Hopen maar dat ze t nu beter doen, dan wordt t een leuke pot. Anders wordt het voor iedereen een verrekte rotmiddag in Panningen. Bevo wint net. +3

  • Gerard

    Ik ben niet zo'n handbalkenner, maar de ene keer wel hars en de andere keer niet lijkt me een beetje competitie vervalsing, of niet?

  • Zwarte Piet

    WHC - Dios. Kan alle kanten op DIOS speelt nog niet vlekkeloos en WHC doet het niet onaardig. Ik gok DIOS puur op gevoel +2

    Havas - Atomium. Inderdaad lastig te voorspellen, 1 ding is zeker gezeik over hars hebben we bij deze pot niet, ik zeg Havas thuis voordeel en de open dekking +4

    Gemini - HARO Rotterdam. HARO simpel weg meer kwaliteit +4

    Achilles - Aalsmeer. Weinig woorden voor nodig Aalsmeer +6

    MHV - Venlo. Leuke pot kan dit worden, normaal zeg je Venlo wint maar misschien wordt er gestunt? Ik ga voor de verassing MHV wint +1

    Quintus 2 - Volendam 2. Leuk potje, puntjes moeten door deze 2 teams gepakt worden anders gaan ze langzaam er achteraan hobbelen, Quintus wint +5

    Bevo 2.- Sittardia. Limburgs onderonsje, vorm van de dag beslist ik zeg beide gelijk waardig dus gelijk spel.

    Succes allen

  • Desperados

    Gerard Schreef:

    ——————————————————-

    > Ik ben niet zo'n handbalkenner, maar de ene keer

    > wel hars en de andere keer niet lijkt me een

    > beetje competitie vervalsing, of niet?

    Dat is vooral de oorzaak omdat er niet in elke sporthal hars gebruikt mag worden gerard. dit hangt af per vereniging helaas

  • koning handbal

    Desperados Schreef:

    ——————————————————-

    > Gerard Schreef:

    > ————————————————–

    > —–

    > > Ik ben niet zo'n handbalkenner, maar de ene

    > keer

    > > wel hars en de andere keer niet lijkt me een

    > > beetje competitie vervalsing, of niet?

    >

    > Dat is vooral de oorzaak omdat er niet in elke

    > sporthal hars gebruikt mag worden gerard. dit

    > hangt af per vereniging helaas

    Wat een kul. Met de ballen van tegenwoordig kun je best zonder plak. Leer gewoon die bal vasthouden

  • duhhh

    Hadden we toch bijna een hele discussie over de eerste divisie zonder het hars geneuzel

  • Champus

    Sittardia wint, met hars trouwens haha

  • Desperados

    koning handbal Schreef:

    ——————————————————-

    > Desperados Schreef:

    > ————————————————–

    > —–

    > > Gerard Schreef:

    > >

    > ————————————————–

    >

    > > —–

    > > > Ik ben niet zo'n handbalkenner, maar de ene

    > > keer

    > > > wel hars en de andere keer niet lijkt me een

    > > > beetje competitie vervalsing, of niet?

    > >

    > > Dat is vooral de oorzaak omdat er niet in elke

    > > sporthal hars gebruikt mag worden gerard. dit

    > > hangt af per vereniging helaas

    >

    > Wat een kul. Met de ballen van tegenwoordig kun je

    > best zonder plak. Leer gewoon die bal vasthouden

    Natuurlijk moet dat kunnen met de ballen van tegenwoordig, maar OOK heeft iedereen recht op een eigen mening. en er zijn nou eenmaal spelers die het niet fijn vinden om zonder hars te spelen en daar is ook helemaal niks mis mee iedereen ze eigen voorkeur.. zelf maakt het me niks uit met of zonder..