2e ronde 1 divisie here

  • Wie weet

    Ronde 1 had toch een aantal verrassende uitslagen, wat zal ronde 2 brengen:

    WHC - KRAS/Volendam 2

    Atomium'61 - DIOS

    Havas - HandbaL Venlo

    Gemini - Sittardia

    Lagerhuis Mill/MHV '81 - HARO Rotterdam

    Quintus 2 - FIQAS/Aalsmeer 2

    Targos Bevo Hc 2 - AHV Achilles

  • Dirk

    WHC - KRAS/Volendam 2

    Atomium'61 - DIOS

    Havas - HandbaL Venlo

    Gemini - Sittardia

    Lagerhuis Mill/MHV '81 - HARO Rotterdam

    Quintus 2 - FIQAS/Aalsmeer 2

    Targos Bevo Hc 2 - AHV Achilles

  • tryone

    WHC - KRAS/Volendam 2 –> Kras

    Atomium'61 - DIOS –> DIOS

    Havas - HandbaL Venlo –> Venlo

    Gemini - Sittardia –> Sittardia

    Lagerhuis Mill/MHV '81 - HARO Rotterdam –> HARO

    Quintus 2 - FIQAS/Aalsmeer 2 –> Quintus

    Targos Bevo Hc 2 - AHV Achilles –> Achilles

    veel uitspelende teams winnen.

  • Speler

    WHC - KRAS/Volendam 2

    WHC gaat hier de eerste overwinning pakken. Thuis zullen ze de punten moeten gaan pakken dit seizoen.

    Atomium'61 - DIOS

    Atomium in mijn opzicht de zwakste van de competitie. Logisch ook, als je ‘slechts’ vijfde wordt in de tweede divisie. DIOS gaat dit dus ruim winnen.

    Havas - HandbaL Venlo

    Havas knappe overwinning bij Volendam, zullen het thuis tegen Venlo lastig krijgen maar ik ga voor een verrassing, Havas wint krap.

    Gemini - Sittardia

    Helaas voor Sittardia, maar met die strandbal waar Gemini mee speelt is het een gelopen zaak. Gemini gaat dit winnen.

    Lagerhuis Mill/MHV '81 - HARO Rotterdam

    MHV thuis, daar winnen weinig teams. HARO dus ook niet.

    Quintus 2 - FIQAS/Aalsmeer 2

    Leuk onderonsje van de 2e teams. Denk dat Aalsmeer toch een stukje sterker is, nipte overwinning voor Aalsmeer.

    Targos Bevo Hc 2 - AHV Achilles

    Wat doet er mee bij Bevo van het eerste? Achilles een valse start gehad. Denk een nipte overwinning voor Achilles.

  • Speler 2

    Ben het bijna helemaal eens met Speler, ik kies alleen voor Bevo ipv Achilles!

    En waarom heeft Achilles een valse start gehad al;s ik vragen mag?

  • omeCees

    Speler 2 Schreef:

    ——————————————————-

    > Ben het bijna helemaal eens met Speler, ik kies

    > alleen voor Bevo ipv Achilles!

    >

    > En waarom heeft Achilles een valse start gehad

    > al;s ik vragen mag?

    ze hadden geen valse start. ook in de 2e divisie hadden ze problemen met Gemini

  • Jos

    WHC - KRAS/Volendam 2 WHC heeft meer ervaring dan Volendam en gaan winnen

    Atomium'61 - DIOS Atomium heeft pak slaag gekregen van Venlo zullen thuis harsloos beter voor de dag komen maar net niet genoeg om Dios te verslaan

    Havas - HandbaL Venlo Ik schat Venlo hoog in dus winst voor Venlo maar knappe prestatie in de 1e ronde van Havas

    Gemini - Sittardia Ik hoop Sittardia maar zal lastig worden, ik denk toch dat Gemini gaat winnen

    Lagerhuis Mill/MHV '81 - HARO Rotterdam geldt eigenlijk hetzelfde voor Haro met meer handbal, MHV nog harsloos? meer fysiek gok toch op het handbal HARO dus.

    Quintus 2 - FIQAS/Aalsmeer 2 Geen probleem normaal gesproken voor Aalsmeer maar beiden teams kunnen versterken.

    Targos Bevo Hc 2 - AHV Achilles BEVO

  • zitterd

    WHC - KRAS/Volendam 2 ; Volendam valt erg tegen in de voorbereiding. Willen voor het kampioenschap gaan las ik ergens… niet dus. Punten blijven thuis. +6 WHC

    Atomium'61 - DIOS ; DIOS is erg sterk en DE favoriet. Vorige week bijna verslikt maar nu staan ze er wel. + 10 DIOS

    Havas - HandbaL Venlo ; Venlo heeft enkele toppers in de groep. Duidelijke winst voor Venlo +8 Venlo

    Gemini - Sittardia ; Sittardia leuke frisse ploeg maar zal na spannende wedstrijd uiteindelijk niet winnen + 2 Gemini

    Lagerhuis Mill/MHV '81 - HARO Rotterdam ; MHV niet meer wat het geweest is maar verwacht een fysieke strijd. gelijkspelletje…

    Quintus 2 - FIQAS/Aalsmeer 2 ; Aalsmeer. Quintus moet te veel doorschuiven naar heren 1

    Targos Bevo Hc 2 - AHV Achilles ; Bevo. Zeer verrassende uitslag vorige week. Hadden moeten winnen bij Dios. Wanneer je dat daar kan ben je sterk.

    verwacht een leuke competitie met ploegen die gewaagd zijn aan elkaar.

  • Supporter

    Toch wel verrassende uitslagen.

    Atomium speelt tegen dios gelijk. Wat is er met dios aan de hand?

    Mhv wint van Haro.?????

    Bevo wint maar net van degradatie kandidaat Achilles.

    Venlo loopt over Havas heen.

    Wie kan meer vertellen. Wie heeft iets gezien?

  • jan

    Ik ben bij Havas - Handbal Venlo geweest.

    Handbal Venlo gewoon een stuk beter en eerlijk gezegd had de winst ook nog een stuk groter kunnen uitvallen.

    Havas niet slim gespeeld. Zeer offensief verdedigd waardoor de snelle aanvallers van Venlo aan alle kanten konden voorbij lopen.

    Sorry dat ik het moet zeggen maar de scheidsrechters waren dramatisch. Daar was iedereen het wel over eens.