2e ronde 1 divisie here

  • Henk

    De wedstrijd WHC-Volendam gezien. Een leuke en spannende wedstrijd om te zien moet ik zeggen.

    Volendam was de hele wedstrijd veel beter, konden alleen niet een grotere afstand nemen in de loop van de wedstrijd.

    Ook mijn excuses, maar de scheidsrechters van deze wedstrijd waren ook dramatisch! Zodra het een beetje hectisch werd in de laatste 5 minuten, raakten ze de controle volledig kwijt. Aan beide kanten. Jammer dat zo'n mooie en leuke wedstrijd verpest werd door dit koppel.

  • tuurlijk

    Tuurlijk ligt het aan de scheidsrechters snap ik ook. Als Volendam in de laatste 5 minuten op de bal gaat liggen om te zorgen dat de tegenstanders niet de bal kan pakken, en de heren in het geel, (ja niet zwart) geven hier een tijdstraf voor terwijl de stand toen nog in het voordeel van Volendam was, ja dan snap ik dat je telleurgesteld bent, want als de heren deze straf niet hadden gegeven dan waren ze ook de pineut alleen dan bij WHC. En als Volendam in de laatste 4 minuten een doorgebroken speler probeert vast te houden, maar dit net niet lukte maar de speler valt wel hierdoor maar in de val toch nog scoorde, ja owee als de heren hier geen 2 minuten voor gaf, ja dan was WHC weer boos, en als in de laatste minuut Volendam nou die duw niet in de rug van die speler had gegeven, ja dan was de wedstrijd heel anders gelopen.

    Kortom als Volendam nou niet gaat zeuren, maar eerst naar hun zelf gaat kijken, want ga maar eens in de schoenen van deze heren staan, ja dat durf je niet, deze heren waren consequent, ook in de laatste 5 minuten, de hele wedstrijd hebben voor duwen in de rug, vast houden van een doorgebroken speler, een tijdstraf gegeven, dus ook in de laatste minuten.

    Als Volendam nou echt zo goed was hadden ze dit niet gedaan, en hadden ze met winst van het veld gelopen, maar door die domme overtredingen hielpen jullie ons in de wedstrijd, want je zag aan ons dat wij erdoor heen zaten.

    Misschien was het niet goed, maar om te zeggen dat de heren slecht waren nee dat gaat ons te ver.

    LEER VAN JULLIE FOUTEN, EN KIJK EERST IN DE SPIEGEL VOLENDAM.

  • tuurlijk niet

    @tuurlijk: inderdaad was er een terechte 2 minuten voor het dom op de bal gaan liggen. Maar waar jij een doorgebroken speler zag die werd vastgehouden was het iets anders in mijn zicht: de spelers liepen gelijk op en er gebeurde niet al te veel.

    De scheidsrechters floten tot een minuut of 10-15 voor het einde een prima wedstrijd, daar had ik het met mijn metgezellen nog over. Maar feit is dat de heren scheidsrechters en vooral de tafeldames het spoor volledig kwijt raakten in de laatste 10 minuten. Op dit niveau de tijd niet aan zetten bij een spelhervatting?

    EN NIET METEEN GAAN SCHREEUWEN! Volendam is een heel jong team en nemen soms verkeerde beslissingen maar dat is in het voordeel van WHC geweest. Ieder uitgenast team had in de laatste minuut een rode kaart voor lief genomen en daarmee een punt gered.

    Ik ben zeer benieuwd hoe vaak nummer 2 van WHC dit seizoen rood gaat krijgen. Dat gifkikkertje had ook in deze wedstrijd het veld al vroegtijdig mogen verlaten. Maar misschien had ik dat hier niet moeten zetten, nu kunnen alle andere teams hem uitlokken :-) (en dat gaat heel makkelijk)

    Succes, tot ziens in Volendam!

  • @tuurlijk niet

    Na wat ik zag, speelden er spelers in het team die er 2 en 3 jaar geleden ook al in speelden, maar maak niet uit ik geloof nog steeds dat Volendam2 kampioen gaat worden, goed team, goede club, goede vibe.