Ontwikkelingen Heren Hoofdklasse C 2014/2015

  • Max

    Hier kunnen jullie alle nieuwtjes plaatsen voor de teams die in hoofdklasse C uitkomen volgend seizoen.

  • Zostere

    Noav gaat weer bovenaan meedoen, veel spelers van het vroegere team pakken zich samen om nog 1-2 jaartjes flink aanem te gaan.

  • ?

    Olympia 89 zal met de versterkingen voor de titel gaan.

    Daarnaast worden van veel trainers afscheid genomen in deze klasse: Bergeijk, Witte ster, NOAV

    @ Zostere moeten dan wel hele goede handballers zijn wil je van de laatste plaats opeens bovenin mee gaan doen.

  • Tennisbal

    Welke versterkingen krijgt olympia dan?

  • Norrit

    Als vertrekkend speler van noav weet ik wel over welke spelers ze het hier hebben.

    Het zijn inderdaad niet de minste spelers, het betreft

    2 opbouwers - en daar hadden ze er vorig seizoen te weinig van

    1 keeper - en die is broodnodig aangezien de huidige keeper weg is

    1 hoekspeler - die in mijn ogen ook vaker naar de opbouw verhuist, de huidige hoek doet het meer dan goed daar

    Allemaal met de broodnodige ervaring op 1 of meerdere niveautjes hoger

    De vraag is alleen of deze 4 allemaal komen (en misschien nemen ze links en rechts nog een extra vriendje mee???). Want vorige week was nog iedereen naar iedereen aan het kijken en had nog niemand toegezegd.

    Mocht het bij deze 4 blijven dan is er wel nog het probleem van de te smalle wisselbank, waarbij ik dus een plek in de top 3 wel erg ambitieus zou vinden. Maar ik ga me aangenaam laten verrassen (waarbij ik denk dat het met name verdedigend een stuk beter gaat zijn)…

  • TE

    2 broers die een aantal jaar bij MHV hebben gespeeld keren terug naar Oss waar ze ook vandaan komen.

  • vink

    Wie zijn de nieuwe trainers bij Witte Ster en Bergeijk?

  • brabantballer

    Psv 1 in hoofdklasse C? Wat is er gebeurd ze speelden vorig jaar toch top 2e divisie?

  • PSV

    PSV1 wilde niet promoveren omdat enkele spelers stoppen en hebben zich derhalve teruggetrokken. PSV2 dat kampioen is geworden in de 1e klasse zal heren 1 worden. Wat over is van heren 1 gaat 1e klasse spelen.

  • Jaap

    Weinig nieuws hier te melden over de hoofdklasse C.

    Gerucht: Aron Klinjet van Zwartwit naar BFC en bij Zwartwit spelers van Minor terug oa die linkshandige. die zal het eerste kunnen halen achter Bartje. De rest zal in twee moeite hebben