Ontwikkelingen Heren Hoofdklasse C 2014/2015

  • >!

    Stil hier,

    Gerucht gaat dat noav toch geen versterkingen krijgt en er 3 belangrijke spelers weggaan dan wel stoppen.

    Degradatiekandidaat nr. 1?:S

    Olympia en witte ster zullen het gaan uitvechten denk ik.

    De rest kan weer op alle plaatsen eindigen, hierbij ligt het natuurlijk weer maar net aan wie er nieuw is en of weg gaat.

    Durft iemand al een voorspelling te doen?

  • Roy

    Zijn jullie GHV vergeten?

  • verbaasd

    Wie stopt er bij noav ? Dacht dat chantal deze groep zou gaan trainen ?

    Is dan al duidelijk wie de trainer wordt.

    Wat is met ghv ?

  • Norrit

    Chantalle gaat deze groep inderdaad trainen.

    Wie er allemaal elders onderdag gevonden heeft is links en rechts al eens voorbij gekomen.

    Inderdaad jammer dat de versterkingen niet gekomen zijn, wordt dan toch nog een zwaar seizoen voor het susterse!

  • Boeruh

    Olympia is toch wel de top favoriet. Van PSV verwacht ik ook veel, maar weet niet wie er overblijven van het 1ste (die lange opbouwer bijvoorbeeld)?

    Witte Ster, GHV, Venlo 2 (afhankelijk van de bezetting), Zwart Wit, BFC 2 zijn allemaal sterke ploegen die het Olympia lastig gaan maken.

    Hoorde dat GHV zich wel versterkt heeft met spelers van White Demons en United Breda.

  • 123?

    Weet iemand ook namen misschien een transferoverzicht maken?

  • Norrit

    Zwart Wit is dit seizoen toch wat verzwakt.

    Die middenopbouwer van hun gaat naar BFC, wat toch een gemis aan creativiteit gaat opleveren daar.

    Denk wel dat het een goede middenmotor (aan de bovenkant) blijft, maar top 3 gaat het niet worden.

    Thuis alle puntjes pakken, uitwedstrijden zijn een ander verhaal…

  • Leaving

    Aaron Clignet van Zwart-Wit naar BFC 1

    Peter Schrooders van NOAV naar Duitsland

    Youri Jonkers van LIONS 2 naar Swift Helmond

    Robin Berkers van Swift Helmond naar Venlo 1

    Tom Breukers van NOAV naar Venlo 1

    Keeper van NOAV naar Duitsland

  • abc

    Blijkbaar is er weinig nieuws in onze hoofdklasse dit jaar. Wat wel opvalt dat het lijstje hierboven duidelijk aangevoerd wordt door NOAV.

    Drie basisspelers weg, dat is niet niks. Vorig jaar was het al niet veel, ben dus benieuwd wat het dit jaar gaat worden.

    Zouden ze uberhaupt een puntje pakken?

    Olympia en PSV zijn de titelkandidaten, hoewel ik denk dat GHV ook verrassend uit de hoek kan komen.

    Succes allemaal!

  • D

    Ik meende gehoord te hebben dat Olympia versterking heeft gekregen van mensen die van MHV 1 afkomen. Als dit zo is, dan is Olympia wat mij betreft dé titelkandidaat en ook de enige…. Waren zonder deze heren al een van de betere teams in deze klasse en met die heren erbij moet het toch 1e kunnen worden. Of er moeten meerdere teams zijn die echt versterking hebben gekregen…..