Ik heb ineens heel veel pijn in mijn linker zij...kan amper lopen wat is dat??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verkeerd gelegen misschien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee ik heb niet gelegen
Amadea
12 jaar geleden
Bij patiënten met anorexia nervosa die laxeer- en/of plasmiddelen gebruiken en/of regelmatig braken kunnen ernstige stoornissen in de elektrolytenhuishouding ontstaan, in het bijzonder een tekort aan kalium. Dit kan leiden tot nier- en leverbeschadigingen en spierkrampen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Handig genoeg is deze vraag al eens gesteld, en heb je er toen ook zelf antwoord op gegeven. http://www.goeievraag.nl/vraag/zijsteek-48-uur.204843
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea..wow daar schrik ik even van...ik heb namelijk ook vaak kramp in mijn spieren dag soms ook zo'n pijn doet dat lopen amper gaat...is het gevaarlijk of valt het mee??
Amadea
12 jaar geleden
Dat kan zeer zeker gevaarlijk zijn. Want je hart is namelijk ook een spier....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
marije2: als ik nu zeg: ik geef mijn kat drie brokjes per dag, haar vacht wordt dof en valt uit, maar in die 3 brokjes zitten nog best veel kcal en ze is nog niet mager genoeg. Dan zou je dat dierenmishandeling noemen waarschijnlijk.
Hoe noem jij dan wat jijzelf met jouw eigen lichaam doet? En hoe vreemd is het als je nu fysieke klachten krijgt?

Het beste antwoord

Ga naar je huisarts, en WEES EERLIJK over hoe weinig je eet en wat je allemaal doet om zo min mogelijk gezonde voedingsstoffen binnen te krijgen (ook als je huisarts er niet naar vraagt: vertel het hem/haar).
Want het kan een verstoorde balans in je lijf zijn, het kan een noodsignaal zijn (als je hersens je niet goed laten eten, trekt je lijf nu misschien aan de rem), dus laat er naar kijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Als het echt zo erg is dat je amper kunt lopen zal je er toch een dokter bij moeten laten komen. Het zou je blinde darm kunnen zijn. Waar zit de pijn precies in je zij; hoog, laag of in het midden? Bel de weekenddienst en vertel dat erbij. Sterkte.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Onder...ja ik vind de dokter metteen zo'n big deal zeg maar..maar als het door blijft gaan misschien wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan amper lopen maar vindt een dokter een big deal. Is dat niet in tegenspraak met elkaar? Als jij echt zo vergaat van de pijn roep je heus wel een dokter hoor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bent bang voor de dokter omdat je dan weer met je eetSTOORNIS geconfronteerd wordt.
Dat is een geval voor de dokter. Niet voor GV
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vraag ook wat het is niet wat ik eraan kan doen...misschien is het iets heel onschuldigs...dan hoef je niet metteen naar de dokter..
Gezien jouw levensstijl kan je nog heel wat pijnen en pijntjes verwachten.

Ga naar de dokter. Het kan van alles zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je dit ineens? Je kan wanneer je op je buik ligt drukken op die plek. Doet het loslaten veel pijn dan direct naar de huisarts want dan kan het je blinde darm zijn. Het kan ook ontlasting zijn wat moeilijk je bocht door komt. Dit kan ook veel pijn geven. Paar glazen warm water drinken wil dan wel helpen. Ik weet verder niet of er iets bijzonders is. Want misschien heb je last van je eisprong. Dit is heeeel pijnlijk. Misschien ben je net gestopt met de pil of misschien slik je dit helemaal niet hoor. Wanneer je het niet vertrouwt arts bellen. Heb je ook koorts? Zo ja ook gelijk bellen.