fietspad Schreef:
——————————————————-
> Ik heb de wedstrijd gezien en als iemand niet mag
> klagen over de scheidsrechters is 't haro wel.
> Twee spelers met respectievelijk 'n gebroken pols
> en gebroken neus van 't veld en beide keren geen
> overtreding. Daar komt nog bij dat, bij de
> overtreding op van de Wall 't spel gewoon doorliep
> terwijl er in de tweede helft tijdens 'n
> tegenaanval van lions 't spel stilgelegd werd,
> omdat er iemand van haro op de grond lag. Neemt
> niet weg dat Haro 'n zeer goede tweede helft
> gespeeld heeft en lions duidelijk nog niet daar is
> waar ze willen zijn. Het enige wat jullie hoeven
> te beloven voor de return (en ook de rest van
> jullie wedstrijden) is om op 'n normale manier te
> handballen. Hard spelen vind ik alleen maar goed,
> maar onsportief spelen heeft daar niets mee te
> maken.
ik wil wel even een toelichting maken. want ik vind dat haro wederom in een verkeer daglicht wordt geplaatst. ik heb wel een haro bril op maar desalnietemin objectief. alan van der wall viel erg ongelukkig, zijn reactie is volkomen te begrijpen, deze jongen heeft de aflopen jaren meerdere vervelende blessures gehad en nu dit weer.
die pedrovic ( weet ff zijn naam niet) heeft hoogstwaarschijnlijk zijn neus niet gebroken ( van de lions site) maar gewoon een behoorlijke tik gehad. ik vraag me af, hoe vaak gebeurt dat niet bij een cirkel speler?
met de return wordt bedoeld dat er wordt uitgegaan van sportieve wraak. tuurlijk waren de scheidsrechter niet al te best, maar er werden beslissingen genomen die gewoon een te bepalende factor waren voor deze wedstrijd en in inderdaad in het nadeel van haro.
als je in de 1e wedstrijd tegen een mogelijke titelkandidaat kan stunten en 2 punten kan meenemen dan baal je daar van.
het was een sportieve wedstrijd ( hard maar zeker niet smerig) met helaas een vervelende blessure voor alan. maar je kan me niet gaan vertellen dat het de schuld van haro is dat hij zijn pols breek, als of je dat bewust doet
als hij net even anders valt dan is er niks aan de hand.
en als laatste toen joost van est vorig jaar marcel van mulken van de dood redde, toen hij zijn tong had ingeslikt, hoorde je ook niemand. sterker nog, er stond in de krant dat de fysio van lions het had gedaan.
po po po vcaaaaaaaaa!