Hurry-up wil in kampioenspoule!!

• mark

dat vind ik ook als jij de hele voorbereiding roept, wij hebben een goede groep en komen in de kampioenspoule zou je wel van loreal mogen winnen misschien een off-day laten we de komende wedstrijden van hurry-up maar afwachten! hoe is het met de nieuwkomers gegaan in zwartemeer? bijvoorbeeld de 2 nieuwe jonge cirkellopers, marijn sinkeldam en nick masmeijer?!

• VCA

fietspad Schreef:

——————————————————-

> Ik heb de wedstrijd gezien en als iemand niet mag

> klagen over de scheidsrechters is 't haro wel.

> Twee spelers met respectievelijk 'n gebroken pols

> en gebroken neus van 't veld en beide keren geen

> overtreding. Daar komt nog bij dat, bij de

> overtreding op van de Wall 't spel gewoon doorliep

> terwijl er in de tweede helft tijdens 'n

> tegenaanval van lions 't spel stilgelegd werd,

> omdat er iemand van haro op de grond lag. Neemt

> niet weg dat Haro 'n zeer goede tweede helft

> gespeeld heeft en lions duidelijk nog niet daar is

> waar ze willen zijn. Het enige wat jullie hoeven

> te beloven voor de return (en ook de rest van

> jullie wedstrijden) is om op 'n normale manier te

> handballen. Hard spelen vind ik alleen maar goed,

> maar onsportief spelen heeft daar niets mee te

> maken.

ik wil wel even een toelichting maken. want ik vind dat haro wederom in een verkeer daglicht wordt geplaatst. ik heb wel een haro bril op maar desalnietemin objectief. alan van der wall viel erg ongelukkig, zijn reactie is volkomen te begrijpen, deze jongen heeft de aflopen jaren meerdere vervelende blessures gehad en nu dit weer.

die pedrovic ( weet ff zijn naam niet) heeft hoogstwaarschijnlijk zijn neus niet gebroken ( van de lions site) maar gewoon een behoorlijke tik gehad. ik vraag me af, hoe vaak gebeurt dat niet bij een cirkel speler?

met de return wordt bedoeld dat er wordt uitgegaan van sportieve wraak. tuurlijk waren de scheidsrechter niet al te best, maar er werden beslissingen genomen die gewoon een te bepalende factor waren voor deze wedstrijd en in inderdaad in het nadeel van haro.

als je in de 1e wedstrijd tegen een mogelijke titelkandidaat kan stunten en 2 punten kan meenemen dan baal je daar van.

het was een sportieve wedstrijd ( hard maar zeker niet smerig) met helaas een vervelende blessure voor alan. maar je kan me niet gaan vertellen dat het de schuld van haro is dat hij zijn pols breek, als of je dat bewust doet :S als hij net even anders valt dan is er niks aan de hand.

en als laatste toen joost van est vorig jaar marcel van mulken van de dood redde, toen hij zijn tong had ingeslikt, hoorde je ook niemand. sterker nog, er stond in de krant dat de fysio van lions het had gedaan.

po po po vcaaaaaaaaa!

• fietspad

Zeker zal het nooit de bedoeling zijn iemand z'n pols te breken en Eimers zal er zelf vast ook niet lekker van geslapen hebben. Echter is het wel zo dat iedereen wel weet dat je je niet of nauwelijks kunt opvangen wanneer je in de lucht zo'n duw krijgt. Gevolg daarvan is dus weer dat je ofwel achterover op je rug/hoofd klapt. De meesten hier hebben dat vast wel ‘s meegemaakt en prettig is anders, ofwel dat je uit ’n reflex nog probeert je op te vangen en daarbij dus met je volle gewicht op ‘n arm terecht komt. Daar zijn armen nou eenmaal niet tegen bestand dus als er dan niet iets kan buigen om de klap op te vangen zal er hoogstwaarschijnlijk ergens wat breken. Dat gezegd hebbende, zag ik later in de wedstrijd nog 2 of 3 keer ’n speler op ‘nzelfde manier tegen de grond aan knallen. Als je ’t dan al niet zelf kunt bedenken dat dat mis kan gaan moet je toch op z'n minst na de eerste gebroken pols kunnen concluderen dat je dat misschien achterwegen moet laten.

Of pejovic z'n neus gebroken heeft is volgens mij nog niet duidelijk, maar het ging er om dat er niet geheel ontoevallig 2 spelers in ‘t ziekenhuis zaten na ’n wedstrijd tegen HARO.

Wat de kranten schrijven is nou eenmaal niet altijd geheel waar. Volgens mij is iedereen ook wel op de hoogte van ‘t feit dat van Est toen bijgesprongen is. Diezelfde van Est die zich volgens mij ook menig maal verontschuldigd heeft voor de gebroken polt van van de Wall. Diezelfde van Est die dan ook niet voor niets ’n compleet ander persoon is dan die straatschoffies waar hij mee samenspeelt.

Het enige dat ik duidelijk wil maken is dat geen enkele ploeg er baat bij heeft om na ‘n wedstrijd tegen HARO belangrijke spelers te moeten missen. OK, in deze wedstrijd maakte HARO zeker kans en was misschien bij vlagen zelfs de betere ploeg, maar op het moment van de overtredingen stonden er respectievelijk 7 en 6 doelpunten verschil op ’t scorebord. Dan ga je toch niet koste wat kost proberen te winnen van ‘n ploeg waar je (met alle respect) waarschijnlijk de rest van ’t seizoen niets mee te maken hebt.

• Tribune

Mooi filmpje hoe het echt ging bij Lions - HARO op handbalnieuws, oordeel zelf.

• Handballer

Als HARO ook een pingel had gekregen had Lions hier de punten verloren, hadden ze die laatste bal hopeloos ver over het doel heen gegooid.

• M&M

Als als als als als……

Een wedstrijd wordt beslist in 60 minuten, niet de laatste 2.

• cobus

Nick eimers heeft die eikel niet laten vallen het was iemand anders als je naar de wedstrijd bent geweest heb je dat kunnen zien.

Maar het is een makkelijke naam he Nick Eimers , dit hebben ze expres gezegd zodat de scheids weer beter op hem gaan letten.

Zodat hij weer elke wedstrijd de pispaal is..

Wat een losers die dat aan de veslaggevers heeft verteld, die heb zeker met een bril van STEVIE WONDER GEKEKEN>:D<

• Pritt

Aan je grammatica en je taalgebruik blijkt duidelijk dat je een schoffie uit Rotterdam (& omstreken) bent.

Neemt niet weg dat ik inderdaad ook gehoord heb dat het niet Eimers was.

• Knuppel

Om daar even op te reageren: Als je iemand red van de dood ben je een regelrechte held. En dan is het handbal spelletje en over harde overtredingen en hard spel ineens niet zo belangrijk meer, dan bedenk je wat er echt belangrijk is in het leven!

En dus het is nog steeds een regelrechte schande dat Joost hier niet speciaal voor in het zonnetje is gezet!