Hurry-up wil in kampioenspoule!!
Dan zullen ze toch anders moeten gaan handballen en niet van Loreal verliezen waarvan iedereen denkt dat ze degraderen. Overigens knap van Loreal waar toch een aantal spelers op het laatste moment zijn vertrokken.
Heb de wedstrijd gister gezien.
Loreal erg verrassend uit de startblokken, in de breedte allemaal ongeveer dezelfde spelers, Hurry-up zakt in zodra er gewisseld wordt, Loreal dus veel constanter. Hurry-up verbruide het overigens zelf door in de laatste minuten veel domme 2-minutenstraffen te krijgen… Krijgen het nog moeilijk dit jaar.
Loreal nu nog niet compleet (martijn van Nijf nog geblesseerd en een opbouwer en cirkelloper) denk dat ze misschien nog wel voor een verrassing gaan zorgen als ik ze gister zag spelen.
Mensen, na een verliespartij is er voor Hurry Up nog niets verloren en voor Loreal is er na een winstpartij nog lang geen uitzicht op een plaats bij de eerste zes. Quintus zou toch ook zo hoog eindigen? Die hebben gisteren ook (terecht) verloren. Lions won ook maar moeizaam van haro, Mirkici(excuses als ik zijn naam verkeerd schrijf) heeft 10 doelpunten voor zijn rekening genomen, dus voor de rest is daar ook niet veel individuele kwaliteit naar boven gekomen( althans, niet in cijfers te zien) maar iedereen weet dat Lions een heel goed team heeft. De eerste paar speeldagen kom je altijd wel wat verrassingen tegen, maar er is voor elk team nog niets verloren en nog niets gewonnen.
En hoe moeizaam was de winst van de Lions.
Als je 4 minuten voor het einde nog 2 punten achterstaat.
In die laatste minuten tot 2 maal aan toe een overtreding maakt waar (als die gezien werd) maar één straf op staat (pingel) maar nog even WEL 2 pingels mee krijgt.
Neem niemand iets kwalijk hoor:
In de laatste 5 minuten is immers IEDEREEN moe, maken de teams overtredingen en (niets menselijks is hun vreemd) zien de scheidsrechters ook niet alles (voordeel thuisploeg).
Dus wij beloven jullie het e.e.a. bij de return.
Miss moet haro gewoon niet zo op de scheids zeuren na de wedstrijd en tevreden zijn met het resultaat…
En proberen om volgende wedstrijden wat minder mensen uit te schakelen! Zou wel leuk zijn voor de competitie als er niet elke wedstrijd 2 man naar het ziekenhuis hoeft!
Daarnaast verwacht ik nog steeds dat loreal een na laatste wordt voor swift en achter hurry up die gewoon niet de ploeg hebben om de resultaten te gaan behalen die ze zelf zo mooi voor ogen hebben!
Hurry up en quintus toch de praatjesmakers van de voorbereiding, allebei verloren!
Misschien toch een keer binnenskamers je ambities uitspreken, of reëel zijn!
Ik heb de wedstrijd gezien en als iemand niet mag klagen over de scheidsrechters is ‘t haro wel. Twee spelers met respectievelijk ’n gebroken pols en gebroken neus van ‘t veld en beide keren geen overtreding. Daar komt nog bij dat, bij de overtreding op van de Wall ’t spel gewoon doorliep terwijl er in de tweede helft tijdens ‘n tegenaanval van lions ’t spel stilgelegd werd, omdat er iemand van haro op de grond lag. Neemt niet weg dat Haro ‘n zeer goede tweede helft gespeeld heeft en lions duidelijk nog niet daar is waar ze willen zijn. Het enige wat jullie hoeven te beloven voor de return (en ook de rest van jullie wedstrijden) is om op ’n normale manier te handballen. Hard spelen vind ik alleen maar goed, maar onsportief spelen heeft daar niets mee te maken.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?